Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال الدین میرجعفریان امروز (دوشنبه) از پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بشرویه بازدید کرد و روند اجرای پروژه با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مشاور، پیمانکار و فرمانداری در محل کارگاه بررسی شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی در این بازدید با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه از مسوولان خواست با تهیه برنامه زمانی، عملیات عمرانی را تا قبل از پایان سال به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد دستگاه‌های مربوطه روند اجرای پروژه را پیگیری کنند و به صورت هفتگی و ماهیانه گزارش دهند.

فرماندار بشرویه ۱۷ اردیبهشت امسال گفت: یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه تامین اعتبار تکمیل ساختمان بیمارستان بشرویه بود.

علی شفیعی افزود: خوشبختانه با تامین اعتبار در سال ۹۸ و ۹۹ و تخصیص مجموع ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار، عملیات اجرایی پروژه از چند روز گذشته آغاز شد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است تا پایان امسال ساختمان بیمارستان تکمیل شود.

وی اظهار داشت: با تکمیل فضا و ساختمان نیازمند تجهیزات هستیم که از طریق استان و ملی امکانات و تجهیزات موردنیاز تامین خواهد شد.

عملیات ساخت بیمارستان جدید در بشرویه سال ۹۰ آغاز شد.

برچسب‌ها بشرویه پروژه ساختمانی خراسان جنوبی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بشرویه پروژه ساختمانی خراسان جنوبی اعتبارات بشرویه پروژه ساختمانی خراسان جنوبی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی و حرکت جهادی را لازمه حل مشکلات چندین‌ساله استان دانست و گفت: برخی از معضلات استان سابقه تاریخی دارد و آن‌چه می‌تواند ما را از این معضلات نجات دهد نگاه تحولی همراه با حرکت جهادی است.

مالک رحمتی در جلسه شورای اداری شهرستان مرند، افزود: نگاه تحولی یعنی برای انجام کار، منتظر تصمیم و ابلاغ دستگاه‌های بالادستی نباشیم و همین امروز آستین‌ها را بالا بزنیم.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تحقق جهش تولید که امروز دغدغه رهبری و دولت خدمتگزار است، باید حرکت خود را با نگاه تحولی تنظیم کنیم، افزود: صحبت‌های کلی به اندازه کافی شده، امروز زمان عمل است و همه باید این شرایط را درک کرده و با روحیه جهادی حرکت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بیش از ۵۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور که ۱۰ درصد آنها بیش از ۱۱ سال عمر دارند، گفت: آذربایجان شرقی هم جزئی از این مساله‌ای است که کشور به آن دچار شده و متاسفانه پروژه‌هایی در استان داریم که ۱۷ سال از شروع آنها می‌گذرد.

وی ادامه داد: تشخیص دولت سیزدهم این بوده است که هیچ پروژه جدیدی، به جز پروژه‌های بحرانی یا پروژه‌های مربوط به نهضت ملی مسکن و رفع ناترازی‌های زیربنایی، شروع نشود و براین اساس در استان هم هیچ کلنگ‌زنی انجام نخواهد شد و سعی ما این است که پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده را تمام کنیم.

وی افزود: تخصیص اعتبار به پروژه‌هایی انجام می‌شود که امسال قابلیت بهره‌برداری داشته باشند، در غیر این صورت، تخصیص اعتبار دشوار خواهد بود.

رحمتی با بیان این‌که امروز مدیران کل استان در جلسه حضور دارند، گفت: باید باور کنیم که مشکلات، با اراده و اختیار و همت همین جمع حل خواهد شد و اگر غیر از این فکر کنیم نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص پروژه استادیوم ۵هزار نفری مرند، بر آغاز عملیات زیرسازی آن با استفاده از ظرفیت‌های فنی استان تاکید کرد و گفت: برای تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر استانی رئیس جمهور پیگیری لازم را انجام می‌دهیم و اداره کل ورزش و جوانان نیز باید مناقصه انجام پروژه را در اولین فرصت برگزار کند.

وی، پروژه بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری را یکی از پروژه‌های مهم شهرستان مرند ذکر کرد و گفت: طبق تعهد پیمانکار، این بیمارستان در دو فاز تا پایان مرداد و آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. البته مساله اصلی شهرستان، بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی است که با توجه به هزینه بالای آن، باید در چند مرحله اجرا شود تا مردم بتوانند در مدت زمان مناسبی از آن استفاده کنند.

وی برخی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه را اصلاح گیت ورودی شهر مرند ظرف ۲ ماه، آغاز عملیات زیرسازی استادیوم مرند، اتمام فاز اول بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری تا پایان مرداد و فاز دوم آن تا پایان آبان امسال، طرح پیشنهاد واگذاری پروژه بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی به استان در شورای برنامه‌ریزی، تامین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۲ دستگاه سد تغذیه از منابع داخلی و استانی، تامین ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سد بناب مرند، ابلاغ افزایش سقف مجاز ساخت‌وساز در محوطه تپه باستانی یالدور تا ارتفاع ۸ متر و ابلاغ بسته‌های سرمایه‌گذاری مصوب در این محدوده، تامین مالی کارخانه الیاف شیشه مرند از محل مولدسازی، اتمام ۴ کیلومتر از بزرگراه مرند- خوی تا پایان خرداد و ۶ کیلومتر باقی‌مانده تا دهه فجر، اتمام ۷ کیلومتر باقی‌مانده از بزرگراه مرند- جلفا تا هفته دولت، واگذاری زمین به یک هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خردا اعلام کرد.

فرماندار مرند هم در ابتدای این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت این شهرستان در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و گفت: سه ماموریت اصلی در حوزه تولید، تثبیت وضعیت واحدهای تولیدی فعال، تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه‌فعال و بازگشت واحدهای غیرفعال به چرخه تولید تعریف کرده‌ایم.

داود عباسی وجود ۱۲هزار دستگاه کشنده و ظرفیت ایجاد هاب لجستیک، وجود معادن غنی کائولن و مس، فعالیت ۷۰۰ واحد تولیدی مبلمان، وجود ظرفیت کشت زعفران، پسته و گیاهان دارویی، وجود زمین‌های مناسب جهت احداث نیروگاه خورشیدی، فعالیت ۷ هزار قالی‌باف فعال و تولید سالانه ۲۵هزار مترمربع قالی را از ظرفیت‌های شهرستان مرند برشمرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، با سرمایه‌گذاری ۷هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی، ۲۸۰۰ شغل و با پرداخت ۳۰۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، ۵۹۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار مرند هم چنین وجود پروژه‌های نیمه‌تمام متعدد، کمبود سرانه فضای بهداشتی و درمانی، غیرفعال بودن کارخانه الیاف شیشه، وجود ۱۱ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای، عدم تکمیل بزرگراه‌های مرند- خوی و مرند- جلفا، نبود پایانه مسافری و کمبود منابع آب شرب و کشاورزی را از مهم‌ترین مشکلات شهرستان اعلام کرد.

عباسی خواستار تفویض اختیارات استانی به شهرستان شد و گفت: از مجموع ۷۸۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب شهرستان در سفر اول رئیس جمهور، ۲۳ درصد تخصیص یافته، اما از اعتبار ۴۸۶ میلیارد تومانی سفر دوم هنوز هیچ مبلغی تخصیص نیافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در ادامه این جلسه، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب، مدیران کل میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به ارائه گزارش درخصوص پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان مرند پرداختند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است