Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:31:08 GMT

افتتاح بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان میبد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۱۸۳

افتتاح بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان میبد

به‌منظور رفاه حال بیماران نیازمند به شیمی‌درمانی، بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان امام جعفرصادق (علیه‌السلام) شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، در مراسمی و با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی استان یزد و جمعی از مسؤولین شهرستان، بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان امام جعفرصادق (علیه‌السلام) شهرستان میبد با ظرفیت 24 تخت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان میبد راه‌اندازی این بخش را خدمت بزرگی به بیماران شهرستان‌های میبد و اردکان دانست و گفت: با توجه به اینکه درمان بیماران نیازمند به شیمی‌درمانی در مرکز استان انجام می‌گردد و رفت‌وآمد بیماران به مرکز استان و هزینه‌های بالای بخش خصوصی و انتظار طولانی بیماران برای انجام شیمی‌درمانی مشکلات جدی را برای این عزیزان ایجاد نموده، امیدواریم با راه‌اندازی این بخش اندکی از دغدغه‌های این عزیزان و خانواده‌هایشان برطرف شود.

دکتر محمدهادی فرح زادی افزود: هزینه تجهیز و راه‌اندازی این بخش از محل اعتبارات دولتی و خیری پرداخت‌شده است که با بهره‌برداری از این طرح تعداد 24 تخت به ظرفیت بیمارستان امام جعفرصادق (علیه‌السلام) میبد اضافه شد که به بیماران سرپایی و بستری خدمات‌رسانی می‌شود.

وی بابیان اینکه یکی از مشکلات درزمینهٔ راه‌اندازی این بخش عدم حضور متخصص مربوطه بود که خوشبختانه این موضوع رفع شده است، گفت: در حال حاضر تا پایان خردادماه در این بخش بیماران سرپایی پذیرش می‌شوند و به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌شود و از ابتدای تیرماه با تأمین داروهای موردنیاز خدمات این بخش به بیماران بستری هم داده خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام جعفرصادق (علیه‌السلام) اظهار داشت: در فاز اول طرح توسعه بیمارستان میبد بخش آنکولوژی و شیمی‌درمانی به‌صورت جداگانه پیش‌بینی‌شده است که در حال ساخت است .

وی در پایان گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی بیمارستان این است که با مشارکت بخش خیری و دولتی دستگاه فتوتراپی به‌منظور اشعه درمانی در جهت درمان سرطان خریداری شود که با خرید و راه‌اندازی این دستگاه علاوه بر خدمات‌رسانی به بیماران اردکانی و میبدی امکان پذیرش بیماران از سراسر کشور نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان میبد آنکولوژی شیمی درمانی بیمارستان امام جعفرصادق راه اندازی این بخش بخش آنکولوژی علیه السلام شیمی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز