Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه‌ و کنار استان منعکس می‌کند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار ایلام| زنگ خطر افزایش ابتلا به کرونا در ایلام به صدا در آمداز گوشه و کنار ایلام|جمعیت ایلام به  مرز 600 هزار نفری نزدیک شداز گوشه و کنار ایلام| از مرمت 2 شهر تاریخی تا ارزش 900 میلیارد تومان تولیدات عشایر

جمعیت استان به عنوان یک جمعیت جوان شناخته می شود

منوچهر تیموری در گفت و گو با رسانه‌ها گفت:جمعیت استان به عنوان یک جمعیت جوان شناخته می شود.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: 70درصد جمعیت استان ایلام را افراد بین 15تا 64سال تشکیل می دهند، این رَنج سنی نشان از جوان بودن جمعیت استان دارد .

وی افزود: با توجه به رَنج سنی و جوان بودن جمعیت استان، مطلبد که برنامه‌ریزان آینده ایلام در حوزه اشتغال و کاریابی به این مهم توجه داشته باشند.

سهم 60 درصدی کشاورزی در اشتغالزایی استان ایلام

سیدتراب میری از اشتغالزایی بالای کشاورزی در استان ایلام سخن و اظهار داشت: 60درصد اشتغال جمعیت  ایلامی‌ها، کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: کشاورزی در ایلام، بیشترین میزان اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است .

وی  در ادامه خسارت 92 میلیارد تومانی کرونا ویروس به کشاورزی استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: در یک قلم و آن هم تولید عسل، بیش از 5 میلیارد تومان زنبورداران ایلامی از قَبل کرونا ویروس خسارت دیده‌اند.

پیش از 60درصد واحدهای مستقر در شهرک صنعتی استان فعال هستند

اقبال اسماعیلی از فعالیت 4 ناحیه صنعتی در استان ایلام خبرداد و گفت: پیش از 60درصد واحدهای مستقر در شهرک صنعتی استان فعال هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زیرساخت‌های لازم اعم از آب، برق و گاز را در این شهرک‌های برای استقرار واحدهای تولیدی فراهم کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام بیان کرد: نبود سرمایه در گردش، عدم تخصیص تسهیلات از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/ ع

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار ایلام صنعتی استان جمعیت استان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین باران در شیرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب