Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز در ساعات عصر و شب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی جنوبی این استان پیش بینی می‌شود. تاریخ انتشار: 15:45 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۶۳۸

خبرگزاری میزان - بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی روز دوشنبه هواشناسی، امروز و فردا (پنجم و ششم خرداد) در پاره‌ای نقاط (به ویژه ارتفاعات) گاهی رگبار پراکنده خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی پنج روز آینده آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد انتظار می‌رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روز‌های دوشنبه (۳۶ و ۲۶)، سه شنبه (۳۷ و ۲۶)، چهارشنبه و پنجشنبه (۳۷ و ۲۷) و جمعه (۳۸ و ۲۹) درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی وضعیت جوی دو روز آینده

ورامین با ۳۹ درجه و فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزش باد شدید هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی تهران از روز دوشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در استان از دوشنبه (۳ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۱ و ۲ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت)، کمی ابری تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، از بعد از ظهر افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری وگاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • وزش باد شدید و رگبار در تهران از روز دوشنبه
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • هوای بارانی تهران از روز دوشنبه
  • پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت