Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:45:08 GMT

سامان احتشامی در روزهای کرونایی چه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۲۳۱

سامان احتشامی در روزهای کرونایی چه می‌کند؟

آخرین گفت‌وگوی داریوش کاردان با هنرمندان در روزهای کرونایی با سامان احتشامی (آهنگساز و نوازنده) انجام شد که در این گفت‌وگو احتشامی از حال‌وهوای خود در ایام قرنطینه خانگی سخن گفت.

به گزارش ایسنا، سلسله گفت‌وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت‌وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می‌شود تا شاید بتواند حال‌وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه‌ای تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می‌شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر می‌شود. 

داریوش کاردان پس از مصاحبه با علی نصیریان، اسرافیل شیرچی (هنرمند خوشنویس)، ایرج راد (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون)، شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر)، عبدالحسین مختاباد (خواننده)،  مریم نشیبی (گوینده برنامه شب بخیر کوچولو)، اردشیر کامکار (آهنگساز و نوازنده)، علی‌اصغر شاه‌زیدی (خواننده) و حسین بهروزی‌نیا (نوازنده) به سراغ سامان احتشامی رفته است.

احتشامی در بخشی از این گفت‌وگو حال‌ و هوای خود را در روزهای کرونایی روایت کرد و یادآور شد که بیشتر وقت خود را به برگزاری کلاس‌های آنلاین موسیقی و تماشای فیلم‌های تاریخ سینمای جهان و ایران می‌گذراند.

این آهنگساز و نوازنده همچنین درباره افزایش مشکلات معیشتی برخی افراد در ایام کرونا، اظهار کرد: ما مردم باید خودمان به یکدیگر کمک کنیم. الان ۳۰ سال است که هیچ دولتی از من دلجویی نکرده یا شغلی برای من درست نکرده است. اگر هم شغلی بوده، خودم برای خودم ساخته‌ام. اگر هر کسی بتواند به افرادی که در نزدیکش هستند کمک کنند، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

در ادامه می‌توانید فایل صوتی گفت‌وگوی داریوش کاردان با سامان احتشامی را بشنوید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پویش مشاهنر مشاهنر سامان احتشامی داریوش کاردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان سامان گفت: در این طرح جمعی از دوستداران طبیعت، ورزشکاران رفتینگ، جوانان عضو هلال احمر و کارکنان محیط زیست با همکاری کارکنان شبکه بداشت و درمان شهرستان سامان مشارکت داشتند.
رحیمی افزود: شرکت کنندگان اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله‌های رودخانه زاینده رود و حریم آن کردند.

دیگر خبرها

  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند