Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در قرنطینه به سر می‌بردند و مشکلی از لحاظ بیماری کرونا نداشتند، از محل قرنطینه خارج شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از روز گذشته (یکشنبه) به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن، در مجموعه الیاف در قرنطینه به سر می‌برند، یکشنبه شب این مجموعه را ترک کردند‌ و قرار است تنها بازیکنانی که تست‌شان مثبت بوده همچنان در قرنطینه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زارع پزشک تیم گل‌گهر با تایید این موضوع و اینکه گفته می‌شود تیم گل‌گهر به هتل المپیک مراجعه خواهد کرد، گفت:

بله تیم از مجموعه الیاف خارج شده، اما نمی‌دانم کدام هتل قرار است اعضای تیم اسکان داده شوند. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد، چون کسانی که تست‌شان مثبت بوده از تیم جدا شدند و قرار است همچنان در قرنطینه باشند، حالا ممکن است این قرنطینه در مجموعه الیاف یا حتی خانه خود بازیکنان باشد.

وی ادامه داد:

افرادی که تست‌شان مثبت بوده، مثبت قطعی در نظر گرفتیم. این افراد بیمار نیستند و علائم خاص بیماری را ندارند، اما ویروس در بدنشان وجود دارد و نیاز به استراحت چند روزه دارند تا ان‌شاالله دوباره به تمرینات بازگردند. در سی‌تی‌اسکن هم که از این بازیکنان گرفتیم مشخص شد که ریه آن‌ها در سلامت کامل است و مشکلی ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پزشک تیم گل گهر بیماری کرونا پزشک تیم گل گهر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی

کاروان تیم ملی ایران ساعاتی پیش به تهران رسید

طرفداری | کاروان تیم ملی بعد از برد مقابل ترکمنستان به ایران بازگشت.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش وارد تهران شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان بعد از بازی با ترکمنستان صبح امروز عشق اباد را ترک کرده و به تهران بازگشتند.

قرار است ملی پوشان از فردا در تمرینات تیم های باشگاهی خود شرکت کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • عکس| بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس