Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:26:57 GMT

یک مانع بزرگ در راه انتقال طارمی به بنفیکا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۲۶۵

یک مانع بزرگ در راه انتقال طارمی به بنفیکا

بحث حضور مهدی طارمی در بنفیکا بسیار داغ دنبال می‌شود اما قیمت بالای این بازیکن می‌تواند دردسرهایی را در راه انجام این انتقال ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، نام مهاجم ایرانی ریوآوه در لیست نقل و انتقالاتی باشگاه بنفیکا دیده می شود. این باشگاه قصد دارد برای تقویت فاز هجومی خود مهاجم موفق این روزهای ریو آوه را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی روزهای گذشته اما صحبت های زیادی در رابطه با مهدی طارمی مطرح بوده و گفته می‌شود که سه غول فوتبال پرتغال یعنی پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا خواهان جذب این بازیکن هستند.

 

 

 

 

با وجود این شایعات اما نشریه رکورد پرتغال در شماره روز یکشنبه خود به سختی ها در راه انتقال مهدی طارمی به بنفیکا اشاره کرد. با فرض اینکه بنفیکا علاقه زیادی به جذب طارمی دارد اما باشگاه ریو آوه برای فروش این مهاجم ایرانی ۱۰ میلیون یورو طلب کرده است؛ موضوعی که می تواند باعث عقب نشینی بنفیکا از خرید این بازیکن شود.

 

لازم به ذکر است که مهدی طارمی ۲۷ ساله یکی از بهترین بازیکنان تیم ریو آوه در فصل جاری بوده و موفق به ثبت ۱۱ گل برای این تیم شده است.

ریوآوه بنفیکا مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوآوه بنفیکا مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)