Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:20:09 GMT

رونمایی از بهترین خرید تابستانی رئال برابر ایبار

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۳۶۹

رونمایی از بهترین خرید تابستانی رئال برابر ایبار

مارکو آسنسیو که تابستان گذشته رباط پاره کرده بود، حالا آماده بازگشت به میادین است. او بهترین صید رئال در لالیگای کوچک پیش رو خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، 24 جولای 2019 بود که هواداران و کادر فنی و مدیریتی رئال، خبر بسیار بدی دریافت کردند. مارکو آسنسیو در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و پزشکان دوری 7 ماه را برای او پیش بینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملا فصل برای او از دست رفته بود اما شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال کاملا به سود آسنسیو شد و او حالا این شانس را دارد تا در یازده هفته پایانی برای رئال به میدان رفته و کمک خوبی در مسیر قهرمانی باشد.

 

 

 

 

در بازگشت رئال به تمرینات، آسنسیو نیز حضور دارد و پای ثابت تمرینات گروهی است. او که تمام تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته، دیگر مصدومیتی ندارد و بدون مشکل در حال کار زیر نظر زیدان است.

 

 

 

 

فلورنتنیو پرز رئیس رئال اخیرا بازدیدی از تمرینات تیمش داشت. او مدتی تقریبا طولانی با زیدان و سرخیو راموس صحبت کرد و پس از این دو، بیشترین دقایق صحبت را با آسنسیو داشت.

پرز نقش مهمی در جذب این بازیکن در سال 2015 از مایورکا داشت. تابستان 2016 آسنسیو به تیم اول رئال راه یافت و به قدری خوش درخشید که او را یکی از شانس های توپ طلا در آینده می دانستند ولی مصدومیت شدید تابستان گذشته، روند پیشرفت او را متوقف کرد. پرز همواره یکی از حامیات آسنسیو بوده و به خصوص پس از فصل ناامیدکننده 19-2018 یکی از عواملی بود که باعث شد ستاره جوان همچنان در رئال ماندنی شود.

 

آسنسیو همچنین سخت مورد حمایت زین الدین زیدان نیز قرار دارد و زیزو در شرایطی که لوکا یوویچ و ماریانو دو مهاجم رئال فعلا مصدومند، امیدوار است تا آسنسیو عصای دست او در 11 هفته باقیمانده از لالیگا شود. به عبارتی می توان گفت که آسنسیو بهترین خرید ممکن برای رئال در مینی لالیگای پیش رو محسوب می شود. رونمایی از او احتمالا در اولین بازی برابر ایبار و در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود.

 

 

 

زیدان (سرمربی) مارکو آسنسیو رئال مادرید ایبار فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی مارکو آسنسیو رئال مادرید ایبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)