Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران گفت: اعضای کمیسیون ماده 5 در آخرین جلسه خود با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18 موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18 موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اشراقی درباره این جلسه گفت: طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18 مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به توضیحات مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و مشاور تهیه‌کننده طرح و ضرورت احداث پروژه مذکور به‌منظور تأمین مسکن جایگزین بافت فرسوده، با این طــــــرح موافقت شد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج افزود: همچنین در این جلسه موضوع احداث یک بازار چندمنظوره خدماتی در منطقه 19 در زمینــی به مساحت ده هکتار که در گذشته کوره‌پز خانه بوده مطرح و با احداث یک مجموعه 9 طبقه تجاری- اداری شامل یک مرکز مدرن و پیشرفته سورت، بسته‌بندی و نگهداری در سردخانه با سطوح خدمات هفت‌گانه در مساحت 77 هزار مترمربع و 17هزار واحد پارکینگ با ملاحظات و تأییدات ترافیکی موافقت شد.

وی تأکید کرد: تصویب پروژه‌های فوق می‌تواند زمینه‌ساز تحول و ارتقاء کیفیت زندگی در زمین‌های متروکه جنوب غرب تهران باشد، به‌طوری‌که با بازآفرینی شهری در این محلات شرایط مطلوب‌تری برای زندگی ساکنین فراهم می‌شود. 

اشراقی در پایان با اشاره به طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 گفت: با توجه به تکالیف مصرح در مصوبه سال 98 شورای عالی شهرسازی و معماری و لزوم سلسله اقداماتی به‌منظور تبیین تکالیف شهرداری تهران، قرار شد کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج نسبت به بررسی و تأیید نقشه‌ها و ضوابط و مقررات طرح تفصـیلی ویژه منطقه 22 با توجه به ضوابط مربوطه اقدام کند تا سریع‌تر زمینه ابلاغ نهائی طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 توسط کمیسیون ماده پنج فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهرداری تهران کیفیت زندگی شهردار تهران کمیسیون ماده پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

امتداد - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک