Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:32:48 GMT

۶ دستگاه خودروی احتکار شده در شهرستان لاهیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۴۳۲

۶ دستگاه خودروی احتکار شده در شهرستان لاهیجان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قاسم جانعلی پور در این باره گفت: شش دستگاه خودروهای احتکار شده در شهرستان لاهیجان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه دستگاه پراید، یک دستگاه رنو ساندرو، یک دستگاه تیبا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ است، افزود: این تعداد خودور از دو واحد صنفی فروش خودرو در این شهرستان ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لاهیجان ارزش ریالی خودروهای کشف شده را هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه دو متهم ۳۳ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4933859

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان احتکار لاهیجان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۷ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: بالا بردن سطح آگاهی عمومی و پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اصلی مبارزه با اعتیاد است.

وی از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر به مدت دو روز در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی در اجرای این طرح، ۱۳ خرده‌فروش را دستگیر و ۱۴ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه معتادان دستگیر شده برای ترک اعتیاد به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: از افراد دستگیر شده یک کیلو و ۴۶۳ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و سایر مواد افیونی کشف شد.

محمدی‌نسب با اشاره بر تشکیل پرونده برای خرده‌فروشان دستگیر شده و اعزام آنها به دادسرا، تصریح کرد: مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود که همکاری همراهی همه مردم و نهادها با پلیس در راه این راه می‌تواند اثربخش و امیدآفرین باشد.

کد خبر 746955

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان