Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا با آن سابقه پلید و سیاه در اقدامات تروریستی، اعدام های فراقضایی، رسوایی‌های جاسوسی، حمایت از نظام های فاشیستی و دیکتاتوری و قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر، ۷۹ کودتا و تغییر نظام در کشورهای مستقل، جنگ افروزی بی سابقه در تاریخ با ۱۳۵ جنگ، تحریم و تروریسم اقتصادی علیه ۳۳ کشور و دهها جرم و جنایت علیه بشریت، به هیچ وجه صلاحیت سیاسی، حقوقی و اخلاقی برای قضاوت درباره سایر کشورهای جهان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاچاقچیان تروریسم اقتصادی تحریم کودتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند با بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن باکشورهای منطقه و جهان به تبیین انزوای رو به رشد رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل می‌پردازد.

مستند ۲۵ قسمتی «خراش» شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۲:۳۰ از شبکه افق تکرار می شود.

با محوریت بررسی تهدیدهای صهیونیسمِ بین الملل و چالش‌های این رژیم برای تمامی‌کشورهای جهان شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت 21از شبکه افق سیما روانه آنتن می‌شود.

خراشِ صهیونیسم بر نهادهای بین المللی، آمریکا، اروپا، افریقا، کشورهای جهان اسلام، ایران قبل و بعد از انقلاب، پیش‌بینی‌های شخصیت‌ها و نهادهای مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی و دینی از ملل مختلف درخصوص فروپاشی این رژیم، شناسایی نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از فرقه‌های افراطی در خاورمیانه، بررسی فواید فرو پاشی اسرائیل و برقراری نظم، امنیت و صلح برای جهان، از جمله موضوعات این مستند است.

ا

دیگر خبرها

  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • دست و دل بازی بی سابقه آمریکا؛ کمک ۹۵ میلیارد دلاری واشنگتن به اوکراین، اسرائیل و تایوان
  • بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»