Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت اجرایی فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم نحوه انتخاب رئیس این فراکسیون را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، ولی اسماعیلی، عضو شورای اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم درباره جمع بندی نهایی این فراکسیون درباره انتخاب اعضای هیئت رئیسه قوه مقننه، گفت: در چند روز گذشته کاندیداهای رئیس و نواب رئیس در جلسه فراکسیون حاضر شدند و برنامه های خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از انصراف سید شمس الدین حسینی و نیکزاد از پست ریاست مجلس تاکنون محمد باقر قالیباف و محمدرضا حاجی بابایی و فریدون عباسی برای پست ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: قرار است روز چهارشنبه ۷ خرداد و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه پارلمان جلسه فراکسیون با حضور تمامی اعضا تشکیل و درباره ریاست و نواب رئیس مجلس تصمیم گیری نهایی انجام شود.

منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم درباره انتخاب رئیس فراکسیون اکثریت مجلس، اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت اجرایی فراکسیون، قرار بر این شده است تا در اساسنامه فراکسیون آورده شود، فردی که رئیس مجلس می شود دیگر نمی تواند رئیس فراکسیون باشد.

عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی درباره زمان انتخاب رئیس فراکسیون، تصریح کرد: پس از انتخاب رئیس مجلس و نواب آن قرار است که مجمع عمومی فراکسیون برگزار شود و در آن جلسه رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون با رای اعضا مشخص شود و قرار است تا انتخاب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون هیئت اجرایی کارهای فراکسیون را انجام دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/0033xj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس قالیباف اجرایی فراکسیون رئیس فراکسیون انتخاب رئیس هیئت اجرایی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان پس از پایان رای گیری علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای و عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. 


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد.


با توجه به نیاز کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.


در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادندکه در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری برای چهار سال آینده انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود