Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی همچنان ماندگاری هوای گرم را تا پایان هفته جاری در غالب نقاط خراسان رضوی داریم و در ساعات بعدازظهر بر سرعت وزش باد در این استان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی همچنان ماندگاری هوای گرم را تا پایان هفته جاری در غالب نقاط خراسان رضوی داریم و در ساعات عصر بر سرعت وزش باد در این استان افزوده می‌شود، برای مناطق مستعد به خصوص نیمه جنوبی و شرقی خراسان رضوی پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت به تناوب تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد، ضمن اینکه از فردا ( سه‎شنبه) برای پاره‌ای نقاط وزش باد شدید، افزایش غلظت هوا و به سبب آن کاهش میدان دید افقی پیش‎بینی می‎شود.

طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای 12 درجه سلسیوس خنک‎ترین و سرخس با بیشینه دمای 40 درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند، طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب 18 و 35 درجه سلسیوس بوده، همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با سرعت 79 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی هواشناسی مشهد خراسان رضوی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه‌ای دما می‌شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته، بارش‌های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی/دمای هوا تا اواسط هفته در استان روند افزایشی دارد
  • وضعیت‌جوی خراسان رضوی در هفته پیش‌رو ناپایدار است
  • پیش بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام در خراسان جنوبی تا فردا
  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل