Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:18:31 GMT

توصیه پلیس به رانندگان در زمان بازگشت از سفر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۸۱۶

توصیه پلیس به رانندگان در زمان بازگشت از سفر

سرهنگ شرافتی درباره محدودیت‌های تردد در محورهای شمالی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا  اظهار کرد: پیش بینی ما برای تعطیلات عید فطر سال جاری یک موج رفت و یک موج برگشت بود.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: موج رفت و خروج هموطنان از پایتخت به محورهای شمالی و سایر محورهای مواصلاتی کشور از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه شروع شد و تا یکشنبه ۴ خردادماه ادامه داشت که محورهای شمالی از حجم بالای ترافیک برخوردار بودند و ترافیک سنگین و نیمه سنگینی را در محورهای شمالی کشور داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پیش بینی ما بر این بود که از امروز موج برگشت را باتوجه به پایان تعطیلات داشته باشیم و همین اتفاق هم در محورهای شمالی رخ داد.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: محورهای شمالی منتهی به پایتخت کشور از حجم بالای ترافیک برخوردار بودند و به همین دلیل از ساعت ۱۲ امروز ترافیک را از مرزن آباد به سمت کرج به طور یکطرفه اعمال کردیم و در حال حاضر هم ترافیک در آن محور به طور یکطرفه به سوی کرج و تهران است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: در شمال به جنوب محور هراز هم ترافیک نیمه سنگینی را داریم و تردد پر حجمی را در محور هراز و فیروز کوه شاهد هستیم.

او گفت: در محور هراز، فیروزکوه و کرج_چالوس محدودیت‌هایی را داشتیم.

سرهنگ شرافتی افزود: در محور فیروزکوه محدودیت‌هایی را برای تریلرها و کشنده‌ها داشتیم و به جز وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امشب از تردد انها، از فیروز کوه به سمت تهران جلوگیری می‌کنیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا گفت: همچنین تردد وانت بارها در محور هراز از ساعت ۸ تا ۲۴ امشب ممنوع است.

او بیان کرد: در محور هراز اگر حجم ترافیکی مان سنگین و نیمه سنگین شود، اعمال محدودیت خواهیم داشت و از رودهن به سمت آمل از تردد وسایل نقلیه جلوگیری می‌شود و مسیر را از آب سرد به سمت رودهن به جهت هدایت ترافیک یکطرفه می‌کنیم تا هموطنان با مشکلات کمتری به مقصد خود برسند.

سرهنگ شرافتی افزود: توصیه می‌شود رانندگان با پرهیز از چهار تخلف مهم، نداشتن توجه کامل به جلو، خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ که بیش از ۸۰ درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، رانندگی کنند.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا بیان کرد: انشالله که هموطنان در صحت و سلامت به مقصد خود برسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس مسافران اخبار حوادث پلیس تهران کرج وضعیت ترافیکی جانشین رئیس پلیس راه ناجا محورهای شمالی سرهنگ شرافتی محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بازگشایی محور هراز
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران