Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه بعد از ماه رمضان در این شهرستان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از دیون نیازمندان کاشانی در قالب رزمایش کمک مومنانه پرداخت شد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در منطقه کاشان راه‌اندازی شد و افراد شناسایی شده در سایت مهر کریمانه ثبت نام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مرحله اول 12هزار بسته غذایی به واسطه کمک‌های مردمی توزیع شد، افزود: در مرحله دوم هفت هزار بسته حمایتی به صورت ساماندهی شده تهیه و میان افراد شناسایی شده توزیع شد و در مرحله سوم سه هزار و 800 بسته حمایتی نیز تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به رقم خوردن صحنه‌های شگرفی در طول این مدت ابراز داشت: برنامه‌هایی تحت عنوان افطاری ساده نیز توسط خیران اجرا شد که به دلیل حجم بالای این غذاهای گرم امکان محاسبه وجود نداشت که این موضوع نشان دهنده حس نوع دوستی همشهریان است.

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در اصفهان/ بیش از 70 هزار بسته‌ معیشتی توزیع شدمرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مرکز مازندران برگزار شدسیستان و بلوچستان| رزمایش "همدلی و کمک مومنانه" نباید به ماه رمضان منحصر شود

وی با بیان اینکه ارزش ریالی حدود 23هزار بسته غذایی به پنج میلیارد تومان رسید، گفت: بیش نیمی از این بسته‌های غذایی توسط خیران و آحاد مردم تهیه شده و نیمی از آن هدیه رهبر معظم انقلاب بود و در قالب این رزمایش قریب به 500 میلیون تومان ادای قرض و دیون نیازمندان به واسطه خیران پرداخت شد.

اکبری با بیان اینکه خیران بر حفظ کرامت و شانیت نیازمندان تاکید دارند، تصریح کرد: همانطور که باید ندای مظلوم مسلمانان در اقصی نقاط جهان شنیده شده و به ندای آنان لبیک گفته شود، لازم است به نیازمندان در کشور نیز توجه کرده و بر همین اساس رزمایش کمک مومنانه بعد از ماه مبارک رمضان در کاشان ادامه داشته تا نیازمندان به توانمندی مطلوبی برسند.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

طوسی گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

کد خبر 6086614

دیگر خبرها

  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس