Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@10:25:17 GMT

نقض محدودیت‌های ضد کرونا در اتریش

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۹۵۳

در اتریش به منظور مقابله با شیوع کرونا همه اماکن و مغازه‌ها باید در ساعت ۱۱ تعطیل شوند.

"الکساندر فان در بلن"، رئیس جمهور اتریش و همسرش بعد از پایان ساعات کار رستوران‌ها در این کشور در رستورانی در وین از طرف پلیس غافلگیر شدند. فان در بلن در گفتگو با یک نشریه چاپ این کشور بابت این اتفاق خود را ناراحت نشان داده و ضمن اعتراف به خطای خود گفت: واقعا از این بابت متاسف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های اتریشی رئیس جمهور اتریش و همسرش شنبه شب حدود ساعت ۲۴ به وقت محلی همچنان در رستورانی در وین بودند و نوشیدنی‌هایی روی میز آن‌ها قرار داشت. پلیس هم این ماجرا را تایید کرده است.

در کشور اتریش بعد از بازگشایی رستوران‌ها مقرر شد که فعالیت آن‌ها محدود به ساعت ۱۱ باشد و متخلفان از این قانون هم باید جریمه شوند. برای صاحبان رستوران نقض کننده این قانون جریمه تا ۳۰ هزار یورو در نظر گرفته شده است.

حزب افراطی آزادی اتریش انتقاد شدیدی به این نقض قانون کرونا از طرف رئیس جمهور اتریش وارد کرده است. یکی از مقامات این حزب دولتی اتریش اعلام کرده که فان در بلن جمعیتی را که به شدت گرفتار جنون کرونا شده اند را مسخره می‌کند.

بر اساس جدیدترین آمار‌ها در اتریش حدود ۱۶۵۰۳ نفر تا به حال به کرونا مبتلا شده و ۶۴۰ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اتریش رئیس جمهور قانون یورو اتریش رئیس جمهور رسانه رستوران ها یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم یک رستوران در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدغالب موسوی گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.   وی افزود: در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد.     موسوی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند