Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میرجعفریان امروز (دوشنبه) از پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بشرویه بازدید کرد و روند اجرای پروژه با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مشاور، پیمانکار و فرمانداری در محل کارگاه بررسی شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی در این بازدید با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه از مسوولان خواست با تهیه برنامه زمانی، عملیات عمرانی را تا قبل از پایان سال به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد دستگاه‌های مربوطه روند اجرای پروژه را پیگیری کنند و به صورت هفتگی و ماهیانه گزارش دهند.

شفیعی  فرماندار بشرویه ۱۷ اردیبهشت امسال گفت: یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه تامین اعتبار تکمیل ساختمان بیمارستان  بشرویه بود.

او افزود: خوشبختانه با تامین اعتبار در سال ۹۸ و ۹۹ و تخصیص مجموع ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار، عملیات اجرایی پروژه از چند روز گذشته آغاز شد که طبق برنامه‌ریزیانجام شده، قرار است تا پایان امسال ساختمان بیمارستان تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: نیاز ۱۲ میلیاردی برای تامین تجهیزات مراکز درمانی خراسان جنوبی

شفیعی اظهار کرد: با تکمیل فضا و ساختمان نیازمند تجهیزات هستیم که از طریق استان و ملی امکانات و تجهیزات موردنیاز تامین خواهد شد.

عملیات ساخت بیمارستان جدید در بشرویه سال ۹۰ آغاز شد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت بیمارستان تجهیز بیمارستان شهرستان بشرویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، اظهار داشت: برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.
کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.
رییس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.
این مسوول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است