Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:32:03 GMT

صدیقه کیانفر دارفانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۰۲۵

صدیقه کیانفر دارفانی را وداع گفت

پیکر صدیقه کیانفر بازیگر باسابقه سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان روز چهارشنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، صدیقه کیانفر بازیگر عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در سن ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

بنابر اعلام موسسه هنرمندان پیشکسوت، این هنرمند ساعاتی قبل بر اثر سکته قلبی در منزل خود فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




صدیقه کیانفر فعالیت حرفه ای خود در عرصه هنر را در دهه شصت با اجرای نمایش رادیویی در آبادان آغاز کرد و پس از آن، در تعداد زیادی فیلم سینمایی، مجموعه تلویزیونی و چند تئاتر حضور یافت. فیلم های سینمایی هامون و همسر و سریال های بی گناهان و رسم عاشقی از جمله آن هاست.

او سال گذشته در فیلم کمدی پیش میشی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی ایفای نقش کرد تا این فیلم سینمایی به عنوان آخرین اثر در کارنامه این هنرمند ثبت شود. همچنین اخیرا سریال میوه ممنوعه با بازی صدیقه کیانفر در ایام ماه رمضان از تلویزیون بازپخش شد.


گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند فقید قرار است چهارشنبه هفتم خردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می شود،

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدیقه کیانفر فیلم سینمایی سریال صدیقه کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی

.به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، حاج محمد کیانی چانباز سرافراز و فرمانده دلاور گردان امام سجاد علیه السلام تیپ همیشه سرافراز قمر بنی هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس بود.
این مراسم در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها میرآباد غربی شهرکرد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی