Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احد آزادی خواه، تحریم ناجا توسط آمریکا را اقدامی در راستای تشدید فشار بر ایران دانست و گفت: از آنجا که نیروی انتظامی و نظامی ما در ایجاد امنیت کشور نقشی موثر دارند، آمریکا این اقدام را انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه ، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره اقدام آمریکا در تحریم نیروی انتظامی ایران بیان کرد: نقش نیروی انتظامی در کشور ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش نیروی ناجا در  ایجاد امنیت داخلی بی نظیر است تصریح کرد: پلیس در حوزه های مختلف امنیت شهری، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر و مقابله با مافیا نقشی محوری دارد و توانسته به خوبی در این بخش ها عمل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تقسیم بندی‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله پلیس فتا، پلیس مبارزه با مواد مخدر و آگاهی اشاره و تصریح کرد: این نیروی مردمی باعث ایجاد آرامش در کشور شده است و بیشتر پرونده های جرم و جنایات توسط پلیس در کوتاه ترین زمان حل می شود.

وی تاکید کرد: ضریب امنیت در کشور ما به لطف نیروی انتظامی قدم به قدم در حال بالا رفتن است و این به معنی موفقیت روز افزون ناجا است.

آزادی خواه، تحریم ناجا توسط آمریکا را اقدامی در راستای تشدید فشار بر ایران دانست و بیان کرد: اقدامات اخیر آمریکا پیرو مصاحبه اخیر یکی از سناتورهای آن درباره مذاکره با ترامپ و تنوع تحریم ها است.

وی افزود: این سناتور آمریکایی در مصاحبه خود بیان کرده بود که "ایران دو راه بیشتر ندارد یا با ترامپ مذاکره کند یا تنوع تحریم ها انجام می‌شود و این همان مسیر در تنگنا قرار دادن ایران اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا دشمن امنیت داخلی و خارجی ایران است، تصریح کرد: از آنجا که نیروی انتظامی و نظامی ما در ایجاد امنیت کشور نقشی موثر دارند، آمریکا این اقدام را انجام داده است.

وی به نقش نیروی انتظامی در ایجاد انضباط اجتماعی اشاره کرد و گفت: آمریکا با گسترده تر کردن تحریم ها به دنبال فشار بر روی امنیت و آرامش ایران است.

آزادی خواه ایجاد تحریم های جدید را اشتباه بزرگی برای آمریکا دانست و افزود: تاریخ به خوبی نشان داده که تحریم های آمریکا همیشه اثری عکس داشته است و ایران مصمم تر راه خود را ادامه می دهد.

وی تجربه مقابله با کرونا در ایران را یکی از اثرات معکوس تحریم های آمریکا عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی علی رغم تحریم های دارویی به خوبی کرونا را کنترل و ایران جزء کشورهای پیشرو در برابر ویروس کووید 19 است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم های آمریکا همواره باعث شده که ما ظرفیت های پیدا و پنهان خود را شناسایی کنیم و موج جدید تحریم ها اثری در اراده ملت ایران ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی آزادی خواه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم

به گزارش جماران؛ مشاور امنیت ملی آمریکا از تصمیم کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا از تصمیم کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد. 

سالیوان افزود که در روزهای آینده، ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه ایران از جمله برنامه موشکی و پهپادی این کشور و همچنین سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران اعمال خواهد کرد.

وی افزود: «پیش‌بینی می‌کنیم که متحدان و شرکای ما نیز به زودی تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کنند». 

این مقام آمریکایی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی افزود: «این تحریم‌های جدید و سایر اقدام‌ها به طبل فشار مداوم برای مهار و تنزل ظرفیت و کارایی نظامی ایران و مقابله با طیف گسترده رفتارهای مشکل‌ساز آن ادامه خواهد داد».

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم