Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@08:31:09 GMT

مؤمنان در روز عید فطر جشن سعادت و رستگاری می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۰۵۶

مؤمنان در روز عید فطر جشن سعادت و رستگاری می‌گیرند

حجت الاسلام اسلامی، عضو خبرگان رهبری گفت: مؤمنان در پایان یک ماه بندگی و روزه‌داری، در روز عید فطر جشن سعادت و رستگاری می‌گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، ضمن تبریک عید باسعادت فطر به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن، روایت‌ها و احادیث فراوانی که در خصوص ماه مبارک رمضان آمده است، خداوند در این روزهای درهای رحمت خودش را باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در پایان یک ماه بندگی و روزه‌داری مؤمنان در روز عید فطر عیدی و پاداش خودتان را از خالق دوعالم می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی بابیان این‌که عید فطر، بازگشت به فطرت الهی است، ابراز داشت: مؤمنانی که در ماه مبارک رمضان به عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال مشغول بودند و از گناه و معصیت دوری کرده‌اند در این روز جشن سعادت و رستگاری می‌گیرند.

وی ادامه داد: در این روز سعادت و خوشبختی با انسان‌هایی است که توانسته‌اند از آزمون بزرگ رمضان با موفقیت خارج شوند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: البته کمال و سعادت نهایی زمانی حاصل می‌شود که معرفت و بندگی که در این ماه انسان‌ها داشته‌اند در طی سال نیز تداوم یابد.

وی به ثمرات روزه‌داری نیز اشاره کرد و گفت: افزایش تقوا و دین‌داری مؤمنان در کنار عاقبت‌به‌خیری و صحت بدن ازجمله ثمرات روزه‌داری است.
                             

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روزه داری عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • عزت ایران با ایمان
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد