Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@04:38:52 GMT

هراز یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۱۲۱

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با  فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است اما گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: این محور از ساعت ۱۷ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۹ نیز از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اضافه کرد: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

سرهنگ محبی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

وی تأکید کرد: متأسفانه شب گذشته حجم بالایی از خودروها به سمت تهران حرکت کرده و بازگشت خود را به تاریکی شب موکول کردند که این باعث افزایش خطر و عدم کنترل وسایل نقلیه می‌شود بنابراین هموطنان سفر خود را به روشنایی روز موکول کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان قبل از شروع مسافرت با رعایت مدیریت زمان سفر قبل آغاز سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کرده و در صورت روان بودن ترافیک سفر خود را آغاز کنند و پس از حدود ۲ساعت رانندگی ۲۰دقیقه را در مکان‌های مجاز به استراحت پرداخته و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی ادامه مسیر بدهند.

منبع: الف

کلیدواژه: شرق استان تهران وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بازگشایی محور هراز
  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است