Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در گفتگوهای جداگانه با وزیر نیرو و استاندار خوزستان بر رسیدگی فوری و حل مشکل آب آشامیدنی در برخی مناطق اهواز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در گفتگوهای جداگانه با رضا اردکانیان وزیر نیرو و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، با اشاره به برخی از مشکلاتی که اخیرا برای مردم در تامین آب آشامیدنی در بعضی از مناطق اهواز بوجود آمده، دستور داد تا هرچه سریعتر اقدامات لازم برای رفع این معضل توسط بخش های ذیربط انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: باید استاندار، مسوولان استانی و تمام دستگاه های مرتبط برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل و سختی برای مردم خوزستان در زمینه تامین آب آشامیدنی در فصل تابستان برنامه ریزی و اقدامات لازم را داشته باشند تا شاهد بروز چنین مشکلاتی برای مردم نباشیم. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب آشامیدنی حسن روحانی رئیس جمهور اهواز آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان