Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنگوی سپاه از دستور سردار سرلشکر سلامی برای اعزام دو فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه برای پایان بخشیدن به عملیات مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع گچساران و جلوگیری از گسترش و یا شعله ور شدن مجدد آتش خبر داد.

در پی آتش سوزی بخش زیادی از جنگل ها و مراتع  "خنگ بنار"، کوه گوهر  و اطراف کوه های گناوه لری از توابع شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد و تلاش بی وقفه نیروهای امدادگر، بسیج و مردم برای مهار آتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به حجم آتش سوزی و نیاز نیروهای امدادی برای پایان بخشیدن به عملیات مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش و یا شعله ور شدن مجدد آتش، به دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه به منطقه اعزام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف افزود: امیدواریم با همت و تلاش دستگاه‌ها و آحاد نیروهای امدادی فعال در منطقه به زودی شاهد مهار کامل آتش در جنگل ها و مراتع این منطقه زیبای کوهستانی و بعضاً صعب‌العبور کشور باشیم.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران