Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضاییان معاون ورزشی صنعت نفت آبادان می‌گوید هزینه‌ها برای باشگاه‌ها بسیار سنگین است و حتی فضایی برای نفس کشیدن وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود رضاییان در گفت‌وگویی درباره شرایط نابسامان تیم‌های نفتی در لیگ برتر اظهار کرد:

تیم‌های نفتی محدودیت زیادی دارند. هرچند منع هزینه کردن دولت در ورزش قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون دولت را حمایت از باشگاهی نمی‌دانم و در آینده گریبان سه تیم نفتی را خواهد گرفت.‌ فکر می‌کنم در آینده این قانون گسترش پیدا کند و خارج از فوتبال در بسکتبال و رشته‌های دیگر هم اعمال خواهد شد. شرکت‌های نفتی فعالیت‌های وسیعی دارند و می‌توانند حامی خیلی خوبی باشند. کسی نمی‌تواند آینده‌ تیم‌های نفتی چه خواهد شد و همان بلایی که به سر نفت تهران آمد سر تیم‌های دیگر هم می‌آید یا خیر.

مسعود رضاییان ادامه داد:

البته آن تیم هوادار زیادی نداشت که به این صورت درآمد. هم نفت آبادان، هم نفت مسجدسلیمان و هم پارس جنوبی جم تیم‌های پرهواداری هستند و شاید تعداد هوادار دیدارهای رسمی دیگر تیم‌ها با تعداد هوادار این سه تیم در تمرینات برابر نباشد. تنها سرگرمی مردم این شهرها همین تیم‌ها است چرا که نه اشتغالی برای‌شان وجود دارد و نه امکاناتی دارند. تیم‌های جنوبی در این شرایط موجود با هوای گرم و بحران کرونا مجبورند خارج از استان اردو بزنند. با توجه به همه این مشکلات واقعا این تیم‌ها صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتند. برای برگزاری یک اردو باشگاه‌ها هزینه‌های زیادی باید متقبل شوند.

مسعود رضاییان با بیان این‌که باید در هر فصل چهار میلیارد برای تیم‌های نفتی در نظر بگیرند، عنوان کرد:

هزینه‌های استادیوم، بلیط‌های هواپیما و موارد دیگری وجود دارد که باشگاه‌ها باید آن‌ها را تامین کنند. حتی رقم آزمایش تست کرونا هم نزدیک به یک میلیارد است که رقم زیادی است و فضایی برای نفس کشیدن هم وجود ندارد. سازمان لیگ تشخیص داد تمرینات شروع شود اما ستاد مبارزه با کرونا در هر شهر هم باید اجازه تمرینات را صادر کند و مثلا در آبادان این ستاد اجازه تمرین نمی‌دهد.

مسعود رضاییان اضافه کرد:

ما مجبوریم به استان دیگری سفر کنیم و اردو بزنیم که این هم بسیار هزینه بر است و این برای بعضی باشگاه‌ها مشکل ساز است. مجلس قبل از این‌که آن قانون را تصویب کرد باید منابع باشگاه‌ها را هم در نظر می‌گرفت. بعدها همان نمایندگان آمدند و تلاش کردند تا برای باشگاه‌ها بودجه بیاورند. نباید تیم‌های دولتی را رها کنند چرا که هیچ حق پخش یا تبلیغاتی به باشگاه‌های ایرانی تعلق نمی‌گیرد و باید از نظر مالی باشگاه‌ها را حمایت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر مسعود رضاییان مسعود رضاییان تیم های نفتی باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب

رشد روز افزون جمعیت در کنار پیشرفت گسترده تکنولوژی و البته، کاهش منابع آبی کشورها، همگی دست به دست هم داده‌اند تا تامین آب مورد نیاز کشاورزی با استفاده از تصفیه فاضلاب، به یکی از بهترین روش‌های آبیاری نوین تبدیل شود.

درواقع، استفاده مجدد از پساب تصفیه‌شده توسط پکیج‌های تصفیه فاضلاب به‌عنوان راهی برای نجات کشور از بی‌آبی و درعین‌حال، آبیاری زمین‌های کشاورزی و فضای سبز شناخته می‌شود.

تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌ تصفیه فاضلاب

رشد روز افزون جمعیت در کنار پیشرفت گسترده تکنولوژی و البته، کاهش منابع آبی کشورها، همگی دست به دست هم داده‌اند تا تامین آب مورد نیاز کشاورزی با استفاده از تصفیه فاضلاب، به یکی از بهترین روش‌های آبیاری نوین تبدیل شود. درواقع، استفاده مجدد از پساب تصفیه‌شده توسط پکیج‌های تصفیه فاضلاب به‌عنوان راهی برای نجات کشور از بی‌آبی و درعین‌حال، آبیاری زمین‌های کشاورزی و فضای سبز شناخته می‌شود.

تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب در ایران، سابقه‌ای طولانی دارد و می‌توان گفت از 2500 سال گذشته تاکنون، ازجمله روش‌های آبیاری درختان بوده است که امروزه به روش‌های مدرن‌تری، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ازآ نجا که پکیج تصفیه فاضلاب مزایای بسیاری به‌ویژه برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست به همراه دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این پکیج‌ها بپردازیم.

پکیج تصفیه فاضلاب ؛ روشی نوین برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز

پکیج‌های تصفیه فاضلاب یک واحد کامل تصفیه فاضلاب است که برای تصفیه فاضلاب و پساب اماکن مختلف مانند کارخانه‌ها، دامداری‌ها، کشتارگاه‌ها، هتل‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، شهرک‌ها، فرودگاه‌ها، ندامتگاه‌ها و هر نقطه‌ای که فاضلاب تولید می‌شود، استفاده می‌شود.

این واحد تمامی مراحل هوادهی، ته نشینی، گندزدایی، فیلتراسیون و ... را با توجه‌ به تحلیل آب ورودی به آن انجام می‌دهد تا از آسیب رساندن به محیط زیست و آب‌های زیرزمینی جلوگیری کند. پساب تصفیه‌شده نیز برای مصارفی مانند کشاورزی، صنعت، آبیاری فضای سبز، تغذیه سفره آب‌های زیرزمینی و حتی تخلیه به آب‌های سطحی ازجمله رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، دریاها و اقیانوس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پکیج‌ تصفیه فاضلاب در انواع مختلف شامل مدل‌های بهداشتی، پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن، انسانی یا خانگی، صنعتی و به سه شکل فلزی، پلی‌اتیلنی و کامپوزیتی در ظرفیت‌های مختلف قابل تولید است. البته تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب ازجمله روش‌های نوینی است امروزه به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته و مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

پکیج تصفیه فاضلاب چگونه کار می‌کند؟

این سوال مطرح می‌شود که تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب چگونه انجام می‌گیرد و این پکیج‌ها چگونه کار می‌کنند؟ باید بگوییم که این پکیج‌ها براساس فرایند لجن فعال عمل می‌کنند و بهترین نتیجه را برای تصفیه فاضلاب به منظور استفاده در کشاورزی یا تخلیه چاه به همراه دارند. پکیج‌های تصفیه فاضلاب را می‌توان هم روی زمین و هم در زیر زمین نصب و راه‌اندازی کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد که عبارت‌اند از:

می‌توان طیف وسیعی از فرایندهای تصفیه فاضلاب را با این پکیج‌ها، پیش‌بینی و اجرا کرد.

امکان ساخت پکیج تصفیه فاضلاب در شکل‌ها و فرایندهای مختلف بسته به سفارش کارفرما نیز وجود دارد.

زمانی که فاضلاب وارد پکیج‌های تصفیه هوازی می‌شود، بعد از این‌که مواد جامد آن به وسیله آشغال‌گیرها حذف می‌شوند، وارد مخزن هوادهی خواهند شد تا بعد از دریافت اکسیژن که معمولا به وسیله بلوئر تامین می‌شود، اکسیژن‌دهی شوند تا باکتری‌های هوازی بتوانند با تجزیه مواد آلی مختلف به تصفیه آب فاضلاب کمک کند.

در ادامه، از مخزن هوادهی برای جداسازی لجن فعال همراه با فاضلاب، برگشت لجن ته نشین شده به ابتدای مخزن هوادهی و ... استفاده می‌شود. درنهایت، وقتی پساب خروجی عاری از هرگونه مواد معلق است، به منظور گندزدایی به مخزن کلر فرستاده می‌شود تا این گونه تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب انجام بگیرد.

مشخصات پکیج‌های تصفیه فاضلاب برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و فضای سبز

پکیج‌های تصفیه فاضلاب با ظرفیت از 1 تا 2000 متر مکعب در شبانه‌روز قابل تولید هستند. جنس بدنه این پکیج‌ها می‌تواند ازجمله پلی‌اتیلن (PE)، فلزی با پوشش اپوکسی (ST37)، فایبرگلاس (GPR) یا استیل ضد زنگ (SS) باشد که بسته به شرایط پروژه و درخواست کارفرما قابل تولید و ساخت هستند. این پکیج‌ها از آخرین متدهای فرآیند تصفیه فاضلاب مانند EAAS، IFAS، MBBR، MBR، MLE و ... استفاده می‌کنند که منجر به حصول استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این پکیج‌ها با راندمان بالایی، آلاینده‌هایی مانند BOD، COD، TSS، فلزات سنگین، کلیفرم‌ها، پاتوژن‌ها و عوامل بیماری‌زا را حذف می‌کنند.

آن‌ها در کارخانه‌ها تولید شده و در محل مورد نظر نصب می‌شوند، همچنین قابلیت جابه‌جایی و پرتابل بودن در آینده را نیز دارند.

ظرفیت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی با تغییر در فرآیند افزایش می‌یابد و نیازی به اپراتور ماهر برای بهره‌برداری از آن‌ها نیست.

همچنین مصرف انرژی پکیج‌های تصفیه فاضلاب بسیار کم است و بوی نامطبوعی تولید نمی‌کنند، به‌علاوه قابلیت نصب در هر شرایط و محیطی را دارند.

پساب خروجی این پکیج‌ها کیفیت مناسبی دارد که برای مصارف مختلف مانند شستشو، آبیاری کشاورزی، تخلیه به رودخانه‌ها و آب‌های سطحی، مصرف فلاش تانک و سیستم اطفا حریق، دریاچه‌های مصنوعی، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی، بویلرها و برج‌های خنک‌کننده، مصارف آب صنعتی، چمن‌زن‌های ورزشی و زمین‌های گلف و .... مناسب است.

پکیج‌های تصفیه فاضلاب با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و پس از مدت کوتاهی هزینه اولیه آن بازگشت می‌یابد.

نصب و راه‌اندازی پکیج تصفیه فاضلاب انسانی چگونه است؟

اشاره کردیم که پکیج‌ تصفیه فاضلاب انسانی در کارخانه‌ها تولید و به محل مورد نظر برای نصب و راه‌اندازی فرستاده می‌شوند. برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب، نصب این پکیج‌ها ازجمله مهم‌ترین عواملی است هم از پیچیدگی بالایی برخوردار است و هم باید به دقت انجام بگیرد. حتی اگر تمامی مراحل طراحی و ساخت این پکیچ‌ها به خوبی انجام گرفته باشد؛ اما در نصب و راه‌اندازی آن‌ها مشکلی وجود داشته باشد، ممکن است راندمان دستگاه به شدت افت کند و نتیجه مطلوبی به همراه نداشته باشد.

از این‌رو، برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب به یک فونداسیون نواری نیاز داریم که با شیب صفر درجه اجرا شود و سطح آن تراز باشد. همچنین، بهتر است که از هر طرف پکیج، نیم‌متر فاصله باشد و فاصله بین پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن و اتاق کنترل و سپتیک تانک خیلی زیاد نباشد.

دلیل اصلی فاصله‌گذاری‌ها این است که طول زیاد لوله‌کشی و شکستگی‌های درون خطوط لوله‌کشی می‌تواند منجر به افت انرژی بلوئرها و پمپ‌ها شود؛ همچنین، طول کابل‌کشی‌ها هم بیشتر می‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر این است که هر پکیج تصفیه باتوجه‌به عملکرد و مدلی که دارد، در نصب و راه‌اندازی متفاوت است؛ بنابراین، باید توسط شرکتی باسابقه و حرفه‌ای در این زمینه انجام بگیرد.

کلام پایانی

شرکت تمدن تصفیه ایرانیان با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و استفاده از جدیدترین روش‌های تصفیه، به طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری از پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی می‌پردازد. این شرکت افتخار همکاری با کارفرمایان معتبری ازجمله وزارت کشور، وزارت علوم، وزارت صنایع و معادن، وزارت بهداشت، وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء، شرکت مپنا، شرکت کیسون و دیگر کارفرمایان خصوصی بخش صنعت کشور را دارد.

با انجام صدها پروژه در زمینه ساخت پکیج‌های تصفیه فاضلاب، این شرکت توانسته است با تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب، چالش زیست محیطی را به فرصتی برای رشد و توسعه پایدار کشور تبدیل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و بهره‌مندی از پکیج‌های تصفیه فاضلاب، کافیست با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

09122002358

کد خبر 739094

دیگر خبرها

  • وقتی دیگر زمین جایی برای زندگی نیست و شهر فضایی می شود! (عکس)
  • پاسخ کوبنده هادی چوپان به خط و نشان کشیدن لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا (فیلم)
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره دیدار یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره ملاقات یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • (ویدیو) وقتی مسعود فراستی را با هوشنگ ابتهاج اشتباه می‌گیرند!
  • چوپان و ۱۰۰ گوسفند در اصفهان خفه شدند + فیلم | هیچ روزنه‌ای برای نفس کشیدن وجود نداشت!
  • ثواب نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان + فیلم
  • ادعای عجیب مادورو: ۲ مرد مسلح آماده بودند مرا بکشند
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب
  • بازگشت به موقع: این قصه سر دراز دارد