Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@18:04:13 GMT

ثبت کمترین آمار روزانه فوتی کرونا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۲۱۱

ثبت کمترین آمار روزانه فوتی کرونا

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر دوشنبه در ارتباط تصویری، به ارائه گزارش کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به دو هزار و ۲۳ مورد جدید ابتلاء به کرونا، گفت: تاکنون ۱۳۷ هزار و ۷۲۴ مورد تست کرونا در کشور مثبت شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر براثر کرونا فوت کرده اند افزود: با موارد جدید فوتی‌ها، آمار جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۷ هزار و ۷۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: تا کنون ۸۱۸ هزار و ۹۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت کیانوش جهانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی غروب سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تصادفات فوتی هستیم، ابراز داشت: تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت.

وی ضمن بیان اینکه ۲۶ درصد تصادفات در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۰ شب اتفاق افتاده است، افزود: این در حالی که ۶۰ درصد تصادفات رانندگی را واژگونی خودرو به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۳ درصد تصادفات در ساعات ۱۲ الی ۱۶ به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر نیز در جایگاه سوم بیشترین تصادفات قرار دارد.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: به صورت کلی مجموع آمار تصادفات رانندگی جرحی و فوتی طی بازه مذکور در محورهای مواصلاتی استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس ۳۰۰ نقطه حادثه خیز را در تیر رس رصد و نگاه خود قرار داده است، افزود: برای حفظ امنیت با هر گونه تخلفات رانندگی حادثه ساز به طور جد برخورد و خودروهای متخلف توقیف خواهند شد.

کد خبر 6063133

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی