Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق امروز (دوشنبه) گفت که در جریان عملیات موسوم به «اسود الجزیره» که از هفته آغاز شده، تا کنون تعداد زیادی از عناصر داعش دستگیر شده‌اند.

به نوشته السومریه نیوز، او گفت که این عملیات به اهداف خود آن هم پیش از موعد در نظر گرفته شده، رسیده است و نیروهای امنیتی و در رأس آن‌ها سازمان‌های اطلاعاتی با رصد دقیق مکان تروریست‌ها موجبات دستگیری تعدادی از خطرناک‌ترین عناصر داعش را فراهم کردند که برخی از آن‌ها بانک اطلاعاتی داعش به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخفاجی افزود: «برخی رسانه‌ها تلاش دارند که از اهمیت "عبدالناصر قرداش" سرکرده جدید داعش بکاهند؛ اما در حقیقت او بانک اطلاعاتی و فردی بسیار خطرناک است.»

او همچنین گفت که عناصر داعش در اماکن امن مخفی می‌شوند اما در مقابلشان دو گزینه بیشتر وجود ندارد؛ یا باید تسلیم شوند یا کشته می‌شوند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در ۲۸ اردیبهشت ماه از آغاز این عملیات با هدف پاکسازی بیابان الجزیره در شمال استان الانبار (غرب عراق)، غرب صلاح الدین و جنوب استان نینوی خبر داد و گفت که در این عملیات ائتلاف بین‌المللی آمریکا مشارکتی نداشته است. الجزیره به مناطق شمال غربی عراق بین دو رود فرات و دجله اطلاق می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم

دکتر «جاک نریا» افسر ذخیره اطلاعات ارتش و مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که استعفای رئیس اطلاعات ارتش را چگونه می توان توضیح داد، گفت: "در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم اول شکست هفت اکتبر و دوم شکست بعد از حمله دمشق و پاسخ ایران.

او گفت: به هیچ‌وجه کسی پیش‌بینی نکرده بود که ایران از سرزمینش به ما حمله کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»