Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@19:40:30 GMT

دست خالی آمریکایی ها در برابر ایران با تکرار تحریم ها

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۲۴۲

دست خالی آمریکایی ها در برابر ایران با تکرار تحریم ها

نجفی گفت: روزی که آمریکا اسم ورسمی داشت کاری از پیش نبرد امروز که بوی تعفن و وحشی‌گری و بی مدیریتی و ولنگاری از داخل آمریکا آن هم خیلی مشمئزکننده به مشام مردم دنیا می رسد بازهم آمریکا حرف از تحریم می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ابراهیم نجفی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: رابطه ایران و آمریکا با خطای راهبردی آمریکا یعنی تهدید ایران به حمله نظامی بعد از ماجرای تصرف لانه جاسوسی، روزشمار رسوایی آمریکا را کلید زد هر عقل سلیمی می داند که وقتی حضرت امام رحمه الله علیه فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند از همان روز اول باید مبنای محاسبات غلط را تغییر می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: هر چه زمان جلوتر آمد آمریکایها با رفتار های خود در میان مردم خاورمیانه و حتی جهان منزوی شدند از طرف دیگر احمق بودن خود را البته به فرمایش قرآن کریم به اثبات رساندند جنگ تحمیلی علیه ایران، نمونه بارز نادانی آمریکایی‌ها در فریب صدام بود.

نجفی با بیان اینکه جنگ تحمیلی باعث شکوفایی کشور ما و افزایش سطح مقاومت ملی شد ادامه داد: کمتر کسی است که اعتراف نکند که جنگ تحمیلی پل پرتاب پیشرفت‌های نظامی ما در برنامه ریزی های نظامی و تولیدات بود چرا که در عمل انجام شده دشمن مجبور به ابتکار شدیم و استعدادهایمان تحت سختی‌ها شکوفا شد.

وی اضافه کرد: تحریم اخیر برخی مسئولان ما از جمله نیروهای خدوم انتظامی و سر و صدای تهدید نفتکش های ایران در دریای کارائیب چه مبنایی دارد این رفتار زشت و مغایر با قوانین بین المللی آمریکایی‌ها هم اکنون آنها را به اینجا رسانده است که سر خود را مثل کبک زیر برف کرده‌اند و مرض تحریم گرفته اند.

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: روزی که آمریکا اسم ورسمی داشت کاری از پیش نبرد امروز که بوی تعفن و وحشی‌گری و بی مدیریتی و ولنگاری از داخل آمریکا آن هم خیلی مشمئزکننده به مشام مردم دنیا می رسد و جهانیان از این بوی تعفن جلوی بینی خود را گرفته اند و فروپاشی کشوری را که تاریخ دروغین جدیدش با خون انسانهای بیگناه در هم آمیخته را شاهدیم و بازهم آمریکا حرف از تحریم می زند.

نجفی با بیان اینکه حربه تحریم را آمریکایی‌ها بعد از ناتوانی در حوزه نظامی پررنگ کردند اظهار کرد: قبلا ابزار نظامی پشتوانه این تحریم‌ها بود ولی این حربه نظامی دیگر کارساز نیست و این بار تحریم، مانند این است که قلدری مرده است و چماقش کنار نعشش افتاده باشدمعلوم است که کسی از چماق افتاده در کنار جسدش، حساب نمی برد.

وی گفت: کشور ما و مسئولان ما البته آنهایی که به واقع مسئول هستند خوب می‌دانند که حرکت اصیل انقلاب اسلامی بر مبنای شکوفایی داخلی بنیان نهاده شده و اصل بر تولید داخلی میباشد و هیچ نیازی به سرزمین کابوها و یانکی‌ها نداریم پس چه چیز را می‌خواهند تحریم کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود:اگر هدف آمریکایی ها از تحریم این است که تصمیم گرفتند درب آزمایشگاهای تولید شیشه و مواد روانگردان و سایر مواد افیونی را که در حاشیه مرزهای ما و افغانستان تولید می کنند ببندند که زحمت نیروهای انتظامی ما را کم می کنند وگرنه آمریکایی هاکه دیگر نه تولیدی دارند و نه کالای دیگری به کشور ما ارسال می‌کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: بار دیگر در کلام به آمریکایی‌ها متذکر می‌شویم از این به بعد، این جمهوری اسلامی ایران است که لحظه به لحظه نفس شما را خواهد گرفت و انتقام لحظه لحظه‌های گردنکشی هایتان را به شما خواهد چشاند و به فرمایش امام خامنه ای مانند کشتی پر زرق و برق تایتانیک غرق تان خواهد کرد منتظر باشید دیری نخواهد پایید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیروهای انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن ها و یا محل ثبت فعالیت آن ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهادهای ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

کد خبر 6063123

دیگر خبرها

  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور