Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@12:05:48 GMT

خبر خوب فاوره به دورتموندی ها در آستانه دِرکلاسیکر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۲۵۶

خبر خوب فاوره به دورتموندی ها در آستانه دِرکلاسیکر

به نظر می رسد بوروسیا دورتموند با بهترین نفراتش قادر به حضور در بازی فردا مقابل بایرن خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" بوروسیا دورتموند از زمان از سرگیری مسابقات فصل جاری بوندس‌لیگای آلمان هفته گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر صفر شالکه را شکست دهد و شنبه نیز با دو گل در زمین ولفسبورگ پیروز شد.

زنبورها فردا شب در چارچوب هفته بیست‌وهشتم بوندس‌لیگا پذیرای بایرن مونیخ صدرنشین خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رسیدن سه بازیکن کلیدی دورتموندی‌ها یعنی جیدون سانچو، متس هوملس و اکسل ویتسل به دِرکلاسیکر در هاله‌ای از ابهام است، اما سرمربی زردپوشان وستفالن نسبت به بازگشت این سه بازیکن به بازی حساس فردا شب تیمش امیدوار است. دیداری که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی این فصل بوندس‌لیگا تأثیرگذار باشد.

 

لوسین فاوره در کنفرانس خبری که امروز برگزار شد، گفت:« فکر می‌کنم متس هوملس برای بازی کردن مقابل بایرن مونیخ آماده باشد. نمی‌توانم با اطمینان کامل صحبت کنم، اما 99 درصد او فردا در زمین خواهد بود. اکسل ویتسل هم از روز گذشته تمرین با تیم را شروع کرده و او هم می‌تواند فردا در ترکیب باشد اما جیدون تمرین کافی در مدت قرنطینه نداشته است.

 

 

 

 

او حالا 10 روزی می‌شود که با تیم تمرین می‌کند. سانچو 20 دقیقه مقابل شالکه و کمی در دیدار با ولفسبورگ بازی کرد و کارش را به خوبی انجام داد. جیدون کم‌کم به شرایط ایده‌آل می‌رسد. او در تمرینات خوب کار می‌کند و به تدریج به فرم سابق خود باز خواهد گشت. سانچو به فرم خوبش خواهد رسید و من مشکلی در این راه نمی‌بینم.»

 

دو غول فوتبال آلمان در حالی از ساعت 21 فردا  در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر بایرن مونیخ با 61 امتیاز صدرنشین است و دورتموند با 57 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

بروسیا دورتموند بایرن مونیخ لوسین فاور اکسل ویتسل متس هوملس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بایرن مونیخ لوسین فاور اکسل ویتسل متس هوملس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰

بایرن مونیخ با پیروزی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

دریافت 111 MB

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)