Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@22:44:36 GMT

ضرورت تلاش برای تسریع در توسعه پروژه های نفتی کشور

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۲۸۷

ضرورت تلاش برای تسریع در توسعه پروژه های نفتی کشور

رئیس جمهور با بیان اینکه در سال های اخیر در بخش نفت و گاز شاهد پیشرفت ها و به ثمر رسیدن طرح ها و پروژه های گوناگون در این حوزه بوده ایم، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه بیش از پیش طرح ها و پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه پس از استماع گزارش بیژن زنگنه وزیر نفت درباره آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت دار نفت، گاز و پتروشیمی در سال جاری با اشاره به تأثیر مستقیم فعال بودن این بخش در جهش تولید کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا تمامی پروژه‌های نفتی بویژه در حوزه پتروشیمی با استفاده از توان و ظرفیت‌های متخصصان کشورمان هرچه سریع‌تر به مرحله بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه در حوزه‌های مختلف فعالیت مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با کمترین آسیب از لحاظ ابتلاء به کرونا مواجه بوده‌ایم، از تمامی کارکنان و مهندسان و کارگران این بخش که در ماه‌های اخیر علی رغم شرایط سخت شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های کاری خود حاضر بوده و با تمام توان در مسیر خدمت به کشور و مردم تلاش کرده‌اند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

زنگنه نیز در این گفت و گو گزارشی از روند اجرای پروژه‌ای اولویت دار نفت و گاز و پتروشیمی سال جاری از جمله طرح‌های پارس جنوبی، طرح پایانه جاسک و خط لوله هزار کیلومتری گوره- جاسک و طرح‌های پتروشیمی و پروژه‌های غرب کارون و چگونگی حل برخی مشکلات پیش رو به رئیس جمهور بیان کرد و افزود: در آینده گزارش‌های دقیق‌تری از میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ارائه خواهد شد.

کد خبر 425492

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور وزیر نفت بیژن زنگنه پتروشیمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گاز و پتروشیمی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از جاده کندوان، با اشاره به این که دولت سیزدهم تلاش‌های قابل توجهی برای افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران - شمال انجام داده است، افزود: این قطعه اکنون در زیربار ترافیک قرار دارد.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران - شمال به ضرورت تسریع در بازسازی محور کندوان محدوده طویر - مرزن آباد تاکید کرد و افزود: این طرح باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با عنوان این که مسافران زیادی از محور کندوان تردد می‌کنند، تسریع در بازسازی و تعریض آن را ضروری دانست.

محمد مخبر به همراه وزیر راه و شهرسازی در سفری از پیش اعلام نشده از محور کندوان بازدید کرد.

کد خبر 6062813

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • ضرورت توسعه اقتصاد غیر نفتی
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان