Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:59:52 GMT

شهردار مشکین دشت در سمت خود باقی ماند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۲۸۸

شهردار مشکین دشت در سمت خود باقی ماند

علیرضا صیاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تاریخ ۳۱ اریبهشت ماه سال جاری اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت سید جعفر موسوی شهردار مشکین دشت را بعداز استیضاح بلافاصله با ۵ رای مخالف و ۲ رای موافق بر کنار کردند.

وی ادامه داد : تغییر و استیضاح شهرداران از موارد بسیار حائز اهمیت است که در چهارچاب طبق دستورالعمل خاص باید انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیاد گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی دی ماه سال ۱۳۹۶ وزیر کشور به استانداران و فرمانداران کشور روند استیضاح شهرداران باید در چهارچوب قانون قرار بگیرد و  حداقل مدیران ارشد مشرف و مطلع باشند.

وی توضیح داد: انجام صحیح و دقیق آیین نامه ها و ضوابط در شورای اسلامی مشکین دشت صورت نگرفته است بعد از ارائه پاسخ شهردار و متعاقب آن عدم اقناع اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت باید این استیضاح به هیات تطبیق فرمانداری فردیس می رسید.

معاون سیاسی فرماندار فردیس  با بیان اینکه انتخاب و عزل شهردار از حوزه اختیار شورا اسلامی شهر مشکین دشت است ، اظهار داشت: فرمانداری فردیس قرار نیست در انتخاب و عزل شوراها مداخله ای کند.

وی گفت:  عدم اجرای مصوبات،ساخت و ساز غیر مجاز و اجرای پروژه های عمرانی بدون در نظر گرفتن ضوابط معاملات یا رعایت دستورالعمل مالی  از جمله مواردی بود که اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت به عنوان طرح سوال از شهردار مشکین دشت داشتند.

معاون سیاسی فرماندارفردیس بیان داشت: همه روال را شورای شهر مشکین دشت در دستور کار قرار داده اما در بحث استیضاح اصلی ترین موضوع که باید قبل از استیضاح به اطلاع اعضای هیات تطبیق فرمانداری فردیس می رسید متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

شهر مشکین دشت ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و شورای اسلامی شهر مشکین دشت ۷ عضو دارد.

برچسب‌ها فردیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فردیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن(ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او گفت: در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود