Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:04:14 GMT

تست کرونا دو بازیکن شاهین بوشهر مثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۳۱۶

تست کرونا دو بازیکن شاهین بوشهر مثبت شد

تست کرونای دو بازیکن شاهین بوشهر نیز مثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم شاهین بوشهر دو روز پیش تست های کرونا را پشت سرگذاشتند و امروز با گرفتن جواب این تست ها مشخص شد دو بازیکن مبتلا به کرونا هستند.


مسئولان شاهین بوشهر امروز متوجه ابتلای این دو بازیکن خود به کرونا شده اند و قرار است بعد از مشورت با سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با رعایت مسائل بهداشتی دو بازیکن مذکور را قرنطینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهینی ها قصد دارند در این خصوص با صدور اطلاعیه‌ای رسما کرونایی شدن دو بازیکن خود را اعلام کنند.

ویروس کرونا شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا شاهین شهرداری بوشهر شاهین بوشهر دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته، بارش‌هایی را در نقاط مختلف استان داشته ایم که این بارش‌ها در مناطق جنوبی استان بیشتر بود به گونه‌ای که تا ظهر امروز شهرستان‌های جم و دیر بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر بارش داشته اند.

بهادری افزود: هم اکنون این هسته سامانه بارشی در بخش هایی، چون عسلویه و دیر فعال است و انتظار می‌رود هرچه به اواخر امروز نزدیک می‌شویم فعالیت سامانه در مناطق جنوبی مشهودتر می‌شود و میزان بارش افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در سایر قسمت‌های استان هم بارش‌هایی گزارش شده، اما به نسبت مناطق جنوبی کمتر بوده که انتظار داریم فعالیت سامانه بارشی امروز هم ادامه داشته باشد، اما از فردا به تدریج با خروج سامانه بارشی وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی را در استان خواهیم داشت.

بهادری بیان کرد: امروز با توجه به وزش باد شدید دریا هم مواج خواهد بود و از فردا چهارشنبه با فروکش کردن جهت جریانات جوی انتظار داریم شرایط دریایی تا حدودی آرام‌تر شود.

دیگر خبرها

  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند