Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@16:19:38 GMT

(تصاویر) از سرگیری پروازهای داخلی در هند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۳۳۵

وزیر هوانوردی هند از دستیابی به توافق برای از سر گیری پروازهای داخلی در این کشور پس از مذاکرات دشوار با دولت های محلی برخی ایالت های مخالف این کار خبر داد.

به گزارش فرارو، هاردیپ سینگ پوری وزیر هوانوردی غیر نظامی دولت فدرال هند  در یک رشته پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که پس از مذاکرات دشوار یک روزه به دلیل تلاش دولت های محلی برخی ایالت های این کشور برای جلوگیری از انجام پروازهای زیاد، تصمیم بر آن شد که پروازهای داخلی از امروز (دوشنبه) از سر گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروازهای داخلی در هند در حالی بر اساس فرآیند کاهش محدودیت های اعمال شده برای مهار نسل جدید ویروس کرونا از سر گرفته می شود که این کشور روز یکشنبه شاهد یک رکورد جدید در آمار روزانه ابتلا به ویروس بود،  جایی که شش هزار و ۷۶۷ مورد دیگر ابتلا به ثبت رسیده و در نتیجه آن نیز شمار کلی مبتلایان به بیش از ۱۳۱ هزار نفر افزایش یافت.

با این حال، وزیر هوانوردی هند در حساب توییتری خود خاطر نشان ساخت که دولت های محلی ایالت های ساحلی مهاراشترا و تامیل نادو با انجام تعداد محدودی پرواز داخلی از امروز موافقت کردند در حالی که دولت محلی ایالت ساحلی آندراپرادش در جنوب شرق این کشور نیز از فردا (سه شنبه) اجازه از سر گیری پروازها را خواهد داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هند پرواز داخلی ویروس کرونا کروناویروس قرنطینه دهلی نو پروازهای داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند

وزیر بهداشت از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان، با حضور در روستای میقان شاهرود، مرکز جامع خدمات سلامت و محل زیست پزشکان این روستا را افتتاح کرد.

‌بهرام عین‌اللهی در حاشیه این مراسم از ایجاد و گسترش شبکه بهداشت و درمان به عنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این ساختار ۱۸ هزار خانه بهداشت فعالیت دارند و تقویت ساختار شبکه بهداشت در دولت مردمی به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی شبکه بهداشت کشور را در منطقه، کم نظیر و الگوی بسیاری از کشور‌های همسایه دانست و تاکید کرد: در دولت مردمی با هدف تقویت ساختار شبکه بهداشت، دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی تکمیل و افتتاح شد و تا پایان دولت، تعداداین مراکز به چهار هزار و ۴۰۰ واحد می‌رسد.

عین‌اللهی با بیان این که مردم همه روستا‌های کشور دارای شناسنامه سلامت هستند، به ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی و درمانی در رشته‌های بهورزی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندانپزشکی و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت اشاره کرد و افزود: مرکز جامع خدمات سلامت میقان در زمینی با زیربنای یک هزار و ۴۱۰ متر مربع احداث و همچنین یک محل زیست پزشک با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در این روستا ساخته شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید از سوی اهالی روستای میقان به انقلاب اسلامی ملت ایران، خود و همکارانش را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت از ۷ سال پیش آغاز شده بود)، اما ۷۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت مردمی رقم خورد تا آن که امروز افتتاح شد و از این پس خدمات مورد نیاز سلامت ۵ هزار نفر جمعیت زیرپوشش خود را تأمین می‌کند؛ ضمن آن که نظام ارجاع نیز در این مرکز اجرا می‌شود تا بیماران در صورت نیاز به مراکز تخصصی و بستری ارجاع داده شوند.

وی از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود.

عین‌اللهی با اشاره به برگزاری پویش ملی سلامت در سال گذشته افزود: در جریان برگزاری این پویش، دو بیماری فشارخون بالا و دیابت بررسی شدند و امسال نیز دو پویش سلامت کودکان و غربالگری سرطان در کشور به اجرا در می‌آید.

وزیر بهداشت از تحرک بیشتر مردم، آب، هوا و غذای سالم به عنوان مزایای مناطق روستایی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌های گوناگون نظام سلامت، بسیاری از بیماری‌های عفونی به ویژه در مناطق روستایی، کنترل و یا ریشه کن شده‌اند.

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها