Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران، در پیامی توییتری نوشت: «‌با آغاز فصل ‎گرما و خشک شدن فضای سبز طبیعی و مراتع، نگرانی‌ درباره آتش‌سوزی  ‎فضای سبز افزایش یافته.سال گذشته ۲۳ درصد از آتش سوزی های تهران مربوط به فضای سبز بود. اقدامات مناسب جهت کاهش مخاطرات آغاز شده اما نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روشن کردن آتش در بوته زارها خودداری کنید.»

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی فضای سبز آتش نشانی تهران مهدی داوری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیوزیلند، چین را به هک پارلمان متهم کرد

نیوزیلند امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که نگرانی‌هایی را با دولت چین در مورد دخالت این کشور در یک هک سایبری پارلمان نیوزیلند در سال ۲۰۲۱ که توسط سرویس‌های اطلاعاتی این کشور فاش شد، مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، افشای دسترسی به اطلاعات از طریق فعالیت های سایبری مخربی که نهادهای پارلمانی نیوزلند را هدف قرار داده در حالی منتشر شده که انگلیس و ایالات متحده، چین را به یک کمپین گسترده جاسوسی سایبری متهم می‌کنند. نیوزیلند و استرالیا هر ۲ فعالیت گسترده‌تر را محکوم کرده‌اند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، «وینستون پیترز» وزیر امور خارجه نیوزیلند در بیانیه ای اعلام کرد: «مداخله‌های خارجی به این شکل غیرقابل پذیرش هستند و ما به چین تاکید داریم تا از انجام چنین اقداماتی در آینده اجتناب کند».

او همچنین مدعی شد یکسری نگرانی‌ها درباره فعالیت‌های سایبری با حضور گروه‌های تحت حمایت چین وجود دارد که نهادهای دموکراتیک در نیوزیلند و انگلیس را هدف قرار می‌دهد و این نگرانی‌ها به سفیر چین اطلاع داده شده است.

در این میان، یکی از سخنگوهای سفارت چین در ولینگتون نیز در ایمیلی اعلام کرد، پکن صراحتا چنین اتهامات بی اساس و غیرمسئولانه‌ای را رد می‌کند و نارضایتی و مخالفت قاطع خود را با مقام‌های نیوزیلند ابراز کرده است.

این سخنگو در ادامه گفت: «ما هرگز در امور داخلی دیگر کشورها از جمله نیوزیلند مداخله نکرده و نمی‌کنیم. متهم کردن چین در مداخله امور داخلی کاملا بی پایه و اساس است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • نگرانی شهروند باغستانی از رها شدن جعبه فیوز برق بدون حفاظ + فیلم
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • نیوزیلند، چین را به هک پارلمان متهم کرد
  • اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد