Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:34:50 GMT

عیدی خیران جوان به کودکان مناطق کم برخوردار در کاشان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۴۴۳

عیدی خیران جوان به کودکان مناطق کم برخوردار در کاشان

با شناسایی کودکان نیازمند در مناطق کم برخوردار کاشان 200 دست لباس و اسباب‌بازی تهیه و با کمک معتمدین و پایگاه‌های بسیج آن منطقه بین کودکان توزیع شد.

محسن بایعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اینکه لباس‌ها از محل کمک‌های مردمی تأمین و بین کودکان ۴ تا ۷ سال دختر و پسر توزیع شد، اظهار کرد: با شناسایی بچه‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار کاشان توانستیم ۲۰۰ دست لباس تهیه و با کمک معتمدین و پایگاه‌های بسیج آن منطقه بین آن‌ها توزیع کنیم تا مانع کوچکی از سر راه خانواده‌هایشان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گروه توزیع‌کنندگان لباس، هدف از این کار را تأمین نیازمندی‌های کودکان و ترویج فرهنگ نوع دوستی و توسعه آن میان اقشار مختلف جامعه و حفظ کرامات همه خانواده‌ها برشمرد و گفت: روحیه خیر نشأت گرفته از فرهنگ بالا و انسانیت آن‌ها است که ۱۰۰ درصد از حمایت‌ها از سوی مردم کاشان بوده و به هیچ نهادی و ارگانی وابستگی نداریم.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل پوشاک پسرانه و دخترانه از سنین ۴ تا ۷ سال است، گفت: یک خیر نیز ۲۰۰ عدد اسباب‌بازی برای کودکان اهدا کرد که همراه با لباس‌ها بین نیازمندان توزیع کردیم.

بایعی با اشاره به اینکه با اعتماد مردم و خیرین کاشان توانستیم ۲۰۰ دست لباس کودک پسرانه و دخترانه تهیه و توزیع کنیم، افزود: عید برای کودکان خیلی مهم است، عیدی دادن به یک کودک نیازمند در عید سعید فطر و نظاره کردن لبخند پر از احساس آن‌ها قلب انسان را آرام می‌کند.

بایعی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی افراد مستضعف و نیازمند کاشان، در اولویت کار و مأموریت انسانی قرار دارد و برای معروف شدن و ارائه عملکرد، حاضر نیستیم دست به هر کاری بزنیم، افزود: افراد خیر و کسانی که  در شغل‌ها و صنوف مختلف علاقه قلبی دارند تا در کارهای خیر شرکت کنند می‌توانند با ما همکاری کنند تا با حمایت‌های آن‌ها به خانواده‌های بی‌بضاعت خدمات بیشتر و بهتری  ارائه دهیم.

وی با شاره به اینکه با کمک چند تن از دوستان خود مجمعی به نام خیرین جوان تشکیل داده‌ایم، گفت: هدف از ایجاد این مجمع کمک به خانواده‌های نیازمند منطقه کاشان است.

سرپرست گروه توزیع‌کنندگان لباس، هدف از این کار را تأمین نیازمندی‌های کودکان و ترویج فرهنگ نوع دوستی و توسعه آن میان اقشار مختلف جامعه و حفظ کرامات همه خانواده‌ها برشمرد و اذعان داشت:  روحیه خیر نشات گرفته از فرهنگ و روحیه بالای آن‌ها است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین جوان کاشان قدم‌های مثبتی برای ادامه راه برداریم.

وی ادامه داد: وقتی انسان دل بنده‌ای را شاد کند، خداوند نیز در گرفتاری‌ها دستگیر او می‌شود و امیدوارم تمامی مردم کاشان در  این راه ما را همراهی کنند تا بتوانیم در طول کارهای بزرگ‌تری برای خانواده‌های مستضعف انجام دهیم.

بایعی گفت: چنین حرکت‌ها و برنامه‌هایی به تقویت روحیه جوانان نیکوکاری در جامعه کمک می‌کند، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ارزش‌های انسانی و معنوی در آن پررنگ است و یکی از آن ارزش‌ها نوع دوستی و نیکوکاری در مسائل مختلف است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کاشان لباس فرهنگ خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • دانش‌آموزان مشگین‌شهری با اهدای لباس به یاری کودکان کار شتافتند