Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@09:41:24 GMT

آغاز دوباره طرح ترافیک در تهران

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۴۶۵

آغاز دوباره طرح ترافیک در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، با اعلام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، طرح ترافیک پایتخت از بامداد فردا، سه‌شنبه ۶ خرداد اعمال می‌شود.  

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با سیما اظهار داشت: «طی گفت‌وگو با شهردار و استاندار تهران موضوع اجرای طرح از ابتدای ماه مطرح شد اما به دلیل اینکه در آستانه عید فطر قرار داریم و با تعطیلی ۵ شنبه و جمعه، فقط شنبه روز کاری بود، تصمیم شهردار تهران به عنوان رئیس این ستاد این بود که نخستین روز بعد از عید فطر طرح ترافیک را آغاز کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بسته ترافیکی شهر تهران که به تصویب شورای ترافیک تهران رسیده زمان طرح ترافیک که پیش از این از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ بود به ساعت ۸ صبح تا ۱۶ کاهش یابد، در عین حال از ساعت ۱۴ به بعد نیز  خروج از محدوده‌های ترافیکی رایگان خواهد بود.

کد خبر 514786 برچسب‌ها طرح ترافیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های البرز

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز سه‌شنبه هفتم فروردین با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران_ شمال اظهار کرد: بار ترافیکی در خط جنوبی این آزادراه، از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: علاوه بر این، در حال حاضر شاهد ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین هم هستیم.

وی توضیح داد: با توجه به کندی تردد در این مسیرها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن رعایت قوانین به حقوق یکدیگر احترام بگذرانند و برای چند دقیقه زودتر رسیدن به مقصد جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • هشدار به مسافران؛ ترافیک سنگین در این آزادراه
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز