Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شروع مسابقات لیگ برتر و آغاز تمرینات تیم‌ها اظهار داشت: به‌هرحال مسئولان سازمان لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌ها، تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفتند، ولی به اعتقاد من شروع مسابقات لیگ ریسک بزرگی است. مسئولان می‌توانستند با کمی صبر مسابقات را در زمان بهتری شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی - وی ادامه داد: الان شرایط جامعه خوب نیست. البته درست است که اکثر کسب و کار‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، ولی هنوز به طور کامل ویروس کرونا کنترل نشده و ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شویم، چون هر چقدر هم تیم‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند باز هم در تمرینات و مسابقات بازیکنان با هم در تماس مستقیم هستند و این موضوع می‌تواند شرایط را برای همه سخت‌تر کند.

نوری در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم‌ها با برگزاری فشرده مسابقات چگونه خواهد بود، تصریح کرد: در هر صورت تیم‌ها حدود سه ماه است که تمرینات گروهی را تعطیل کردند و بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند. فشردگی مسابقات هم قطعاً شرایط را برای آن‌ها سخت می‌کند و بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه خواهند شد. امیدوارم مسابقات به خوبی انجام شود و بازیکنان کمتری هم مصدوم شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که شرایط آبی‌پوشان در ادامه لیگ چگونه خواهد بود و آیا شانسی برای قهرمانی لیگ دارند، گفت: استقلال نباید از قهرمانی لیگ ناامید باشد، چون پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست خواهد داد و تیم‌ها در هفته‌های پایانی یقه این تیم را خواهند گرفت. فرهاد مجیدی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با توجه یک بازی عقب‌افتاده‌ای که دارند می‌توانند اختلاف‌شان با صدر جدول را جبران کنند. البته غیر از استقلال تیم‌های دیگر هم هنوز شانس قهرمانی دارند و نمی‌توانیم به طور قطعی از قهرمانی تیمی صحبت کنیم. در جام حذفی هم علی‌رغم بازی سختی که استقلال مقابل سپاهان دارد، این تیم شانس خوبی دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر ویروس کرونا استقلال پرسپولیس سپاهان باشگاه استقلال پرسپولیس مسابقات لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سازمان لیگ، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. 

این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتیکه دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.

دیگر خبرها

  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است