Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:10:18 GMT

افاضلی: آزمایش باشگاه‌ها قابل اعتماد نیست!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۵۵۸

افاضلی: آزمایش باشگاه‌ها قابل اعتماد نیست!

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است کیت‌های آزمایشگاهی درصد تشخیص دقیقی برای بیماری اعضای تیم‌ها ندارند.

به گزارش "ورزش سه"،  هومن افاضلی با بیان اینکه هنوز جواب آزمایش کرونا اعضای تیم ما نیامده است، اظهار کرد: به شخصه شرایط را برای برگزاری لیگ برتر مساعد نمی‌دانم. قبلا هم این موارد را گفتم، اما متاسفانه گوش شنوایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا خدایی ناکرده برای کسی اتفاق خاصی نیفتد، ظاهرا دوستان متوجه نمی‌شوند که شرایط به چه شکل است.

 

او با تاکید بر اینکه فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است، ابراز کرد: اگر خدایی نکرده کسی دچار بیماری شود و تبعاتی داشته باشد، این تبعات با سایر بخش‌ها قابل مقایسه نیست چون انرژی و انعکاس این موضوع در فوتبال، در سطح داخلی و بین‌المللی بسیار زیاد است و برگزاری بازی‌ها به هر قیمتی ارزش ندارد.

سرمربی پارس جنوبی یادآور شد: اصلا شرایط آلمان را با ایران مقایسه نکنید؛ آلمان از همان ابتدا بیماری را مهار کرد و ویروس در آلمان آن چنان گسترش نداشت. ضمن اینکه پروتکل‌هایی که آلمانی‌ها نوشته‌اند، با امکانات و شرایط کشورشان هم‌خوانی دارد.

 

افاضلی تصریح کرد: دقت کیت‌های آزمایشی در ایران از ۳۰ درصد شروع می‌شود و تا ۷۰ درصد می‌رسد. با توجه به شرایط مالی باشگاه‌ها و اینکه هر تیم از یک کیت آزمایشی خاص استفاده می‌کند، جواب‌ها با یکدیگر تفاوت دارد و اصلا جواب تست‌ها هم قابل اعتماد نیست.

پارس جنوبی جم ویروس کرونا هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم ویروس کرونا هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، الخلیفی دیشب خوشحالترین رئیس باشگاه دنیا بود. پی اس جی توانست شکست بازی رفت را با برد 1-4 در زمین بارسا عوض کرده و راهی نیمه نهایی شود. مدیر قطری طبعا نمی توانست خوشحال‌تر از این باشد. پاریس حالا سه بازی تا فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه باشگاه، فاصله دارد.

الخلیفی بعد از بازی به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او در ابتدا از انریکه به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد و سپس تلاش بازیکنان تیمش را نیز ستود. الخلیفی گفت که به این تیم ایمان دارد.

سپس خبرنگاران شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد آینده امباپه کردند و اینکه آیا ممکن است او در صورت قهرمانی از جدایی منصرف شود ولی رئیس سکوت کرد. 

الخلیفی وقتی با تعدد سوالات در مورد امباپه روبه‌رو شد، قاطعانه گفت: «من اینجا هستم تا در مورد بازی حرف بزنم. به سوالات در مورد امباپه جواب نخواهم داد.»

دیگر خبرها

  • خواص زیره: ۹ خاصیت علمی اثبات شده
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • هوش مصنوعی چقدر در پزشکی قابل اعتماد است؟
  • ضرورت همکاری کشاورزان برای بکارگیری از روشن‌های نوین در مزارع
  • «کشف خودمختار» چیست؟
  • مدیران کشور در مسوولیت‌ها آزمایش می‌شوند