Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@04:01:47 GMT

توصیه‌های پلیس برای جلوگیری از سرقت منزل

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۵۶۸

توصیه‌های پلیس برای جلوگیری از سرقت منزل

خبرگزاری میزان- یک مقام پلیس آگاهی به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکاتی ساده از سرقت منزل پیشگیری کنند. تاریخ انتشار: 19:15 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۶۷۱

خبرگزاری میزان - سرهنگ جوشن سهرابی گفت: درصورتی که شهروندان به خانه‌ای دیگر نقل مکان می‌کنند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض قفل‌های آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: همچنین باید از رها کردن منزل خالی از سکنه بویژه در سه روز آخر هفته و در روز‌های تعطیل جدا خودداری شود و فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: توصیه پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم

سهرابی اظهارداشت: شهروندان باید از نگهداری طلا جات، سکه و وجه نقد در منزل خودداری کنند و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

وی گفت: در زمان حضور آشنایان دور و نزدیک در منزل، مواظب اموال خود از جمله طلاجات، ساعت، وجه نقد و سایر اموال گران بهای خود باشند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر  در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد رابطه سالم با همسایه‌ها و از سوی دیگر نصب چراغ‌های تایمردار که در ساعات مختلف روز و شب به دلخواه شما روشن و خاموش شوند به پیشگیری از سرقت کمک می‌کند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ"محمد حسین نبی پور"با اعلام این خبر گفت:در پی نارضایتی شهروندان از پاتوق و رفت و آمد به یک منزل قدیمی در میبد، ماموران پلیس آگاهی میبد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را به دام انداختند. 
نبی پور ضمن اشاره به کشف مقادیری مواد مخدرو اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان معتاد ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل ماموران، بیشتر اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان موجود بود که به مالباختگان تحویل شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان ضمن اشاره به کشف ۱۰ فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضایی، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت‌های خود را به قفل زنجیر مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان