Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:25:19 GMT

لوسین فاوره: شکست سنگین رفت را فراموش کرده ایم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۶۷۷

لوسین فاوره: شکست سنگین رفت را فراموش کرده ایم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند مدعی شد تیمش با حضور ستاره های جدیدی قوی تر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فردا شب در شرایطی در سیگنال ایدوناپارک پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود که با توجه به فاصله چهار امتیازی با صدر جدول برای زندن نگه داشتن شانس های قهرمانی در این فصل بوندسلیگا چاره ای جز غلبه بر شاگردان هانسی فلیک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسین فاوره در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حساس حاضر شد و مدعی شد ستاره هایش مشکلی برای حضور در بازی فردا شب ندارند.

 

 

لوسین فاوره گفت: "ما باید در مورد شرایط مت هوملس صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد، اما 99٪ مطمئن هستم که او خوب خواهد بود و می تواند برابر بایرن بازی کند. اکسل ویتسل نیز دیروز دوباره تمرین را کنار دیگر بازیکنان آغاز کرد و او نیز می تواند در ترکیب حاضر باشد.

 

امره جان نیز اخیرا در شرایط تمرین قرار گرفته و این برای ما خوشحال کننده است. یادون سانچو نیز بعد از سپری شدن دوره مصدومیت حالا 10 روزی است در تمرینات دورتموند شرکت می کند، اما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

دلیلی ندارد به بازی رفت مقابل بایرن مونیخ فکر کنیم و ما آن شکست 0-4 را فراموش کرده ایم. حالا اخیرا با سیستمی بازی می کنیم که بیشتر به درد تیم می خورد. در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز ستاره هایی مانند ارلینگ هالند و امره جان به ترکیب دورتموند اضافه شدند که این اتفاق قدرت ما را افزایش داده است و حالا دورتموند تیمی باکیفیت تر است.

بایرن مونیخ بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بروسیا دورتموند لوسین فاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است