Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی ها با سوسولو مذاکره می کنند تا بخشی از مبلغ فروش او به تیمی دیگر را دریافت کنند.

طرفداری - ژرمی بوگا در این فصل با ساسولو بازی های درخشانی انجام داده و توجه تیم های بزرگی را به خود جلب کرده اما چلسی نمی خواهد از بند بازخرید خود استفاده کند.

به گزارش گاردین، با وجود آنکه بازیکن 23 ساله ساحل عاجی عملکرد درخشانی در سری آ داشته اما چلسی نمی خواهد از بند بازخرید خود استفاده کند و به جای آن با ساسولو مذاکره می کند تا به جای بند بازخرید، درصدی از فروش احتمالی آینده او به چلسی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به احتمال فراوان در تابستان به تیمی دیگر می پیوندد. 

بوگا در آکادمی چلسی رشد کرد و در سال 2015 به تیم بزرگسالان باشگاه  راه یافت اما در تیم اول چلسی، فقط 18 دقیقه در بازی های رسمی بازی کرد و آن مربوط به بازی با برنلی در دسامبر 2017 در لیگ برتر بود. سپس وی دوران قرضی را در رن، گرانادا و بیرمنگام سیتی گذراند و در تابستان 2018 به ساسولو فروخته شد. 

ژرمی بوگا در تیم ملی جوانان فرانسه بازی کرده اما در رده بزرگسالان، یک بازی برای ساحل عاج انجام داده است. وی در مجموع در 52 بازی در سری آ، 11 گل به ثمر رسانده است. ساسولو با بوگا قبل از توقف بازی ها به دلیل ویروس کرونا در رده یازدهم سری آ بوده است. 

چلسی می تواند بوگا را با حدود 13 میلیون پوند از ساسولو بازخرید کند اما به جای این کار، می خواهد درصدی از پول فروش او را داشته باشد. ناپولی یکی از تیم هایی است که به بوگا علاقه دارد. انتظار می رود بازی های سری آ از میانه ماه ژوئن پیگیری شود و قبل از 20 آگوست به پایان برسد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بند بازخرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۳۰ ساله در دیدار دوستانه بلژیک برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی در شب گذشته یک عملکرد خوب برای تیمش به نمایش گذاشت و پاس گل دوم یوری تیلمانس را هم به نام خودش ثبت کرد. با اینکه او موفق به ثبت گل نشد، اما آمادگی و نمایش خوبش کمک بزرگی به بلژیک کرد.

لوکاکو در این فصل به‌صورت قرضی در رم عملکرد خوبی داشته است، اما در تابستان به چلسی بازخواهد گشت، زیرا قرارداد او شامل بند خرید یا تمدید حضور قرضی‌اش در رم نیست. جالوروسی مشتاق حفظ این بازیکن ۳۰ ساله است و بزودی دور جدیدی از مذاکرات برای تعیین سرنوشت او آغاز خواهد شد اما در حال حاضر انتظار می‌رود او به چلسی برگردد.

این بازیکن پس از تساوی ۲-۲ در بازی دیشب، با اسکای اسپورت انگلیس مصاحبه و در مورد بازی دیشب و عملکردش صحبت کرد. در قسمتی از گفت‌وگو، خبرنگار از او پرسید که آیا با این نمایش خوب در ومبلی قصد داشته چلسی را برای وقتی که به این باشگاه برمی‌گردد تحت تأثیر قرار دهد، که لوکاکو با لبخند پاسخ داد:«نمی‌دانم باید در این مورد از چلسی بپرسید. آنها تصمیم‌گیرنده هستند و همه چیز به عهده آنهاست.»

دیگر خبرها

  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • برنامه جدید چلسی: تحول اساسی در کادر پزشکی
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!