Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:50:17 GMT

مبادی ورودی استان چهارمحال و بختیاری کنترل می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۷۹۸

مبادی ورودی استان چهارمحال و بختیاری کنترل می‌شود

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از کنترل مبادی ورودی استان به ویژه از سمت خوزستان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

غلامعلی نوربخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ‌تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به تعطیلات خردادماه، پلیس راه استان در محورهای ارتباطی با نظارت بیشتر خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید روحانی بر ضرورت تلاش مضاعف برای کنترل کرونا در گفت‌وگوی یک ساعته با استاندار خوزستانحریرچی: مردم خوزستان برای کنترل کرونا به ما چند روز دیگر فرصت بدهندچهارمحال و بختیاری در نقطه تسلط بر ویروس کرونا قرار دارد

وی تصریح کرد: مسافران‌ زیادی، چهارمحال و بختیاری را با توجه به جاذبه‌های طبیعی و شرایط آب و هوایی حاکم در استان در تعطیلات خرداد به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا با تصمیم ستاد استانی کرونا از ورود مسافران با پلاک غیربومی جلوگیری خواهد شد.

 رئیس پلیس راه استان با اشاره به تحت کنترل بودن مبادی ورودی استان گفت: دو پایگاه ویژه در کارون 4 و بازفت برای کنترل مسافران از سمت خوزستان مستقر است.

غلامعلی نوربخش افزود: در تعطیلات عید فطر‌ امسال با رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان در محورهای خروجی استان، سانحه تصادفی تاکنون رخ نداده است.

وی از تشدید نظارت‌ها در ایام ‌ارتحال امام‌خمینی (ره) خبر داد و افزود: با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و جلوگیری از سفرهای غیرضرور، علاوه بر تامین امنیت در جاده‌ها، ورود مسافران مبتلا یا ناقل کرونا به استان نیز کاهش می‌یابد.

به گفته‌ی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون تمام جاده‌های برون‌شهری استان از ترافیک عادی و روان‌ برخوردار هستند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- بازدید مربیان بوکس تیم ملی از امکانات شهرستان کوهرنگ

- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد