Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:50:50 GMT

سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۸۱۵

سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه که پیشتر به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از سپری کردن دوره درمان از بیمارستان مرخص شد.

سخنگوی کرملین پس از چند هفته بستری در بیمارستان روز دوشنبه خبر مرخص شدن خود را اعلام کرد. نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای پسکوف در ۱۲ ماه مه مثبت اعلام شد و پس از آن او برای طی مراحل درمان راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه آزمایش کرونای همسر او نیز مثبت اعلام شده بود.

بنا به گزارش رسانه‌های روسیه همسر سخنگوی کرملین در ۲۱ ماه میلادی جاری پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

روسیه هفته گذشته با انجام آزمایش‌های متعدد به طور متوسط روزانه بیش از ده هزار مبتلا را شناسایی کرد. این کشور با بیش از ۳۵۳ هزار مبتلا خیلی زود توانست با کنار زدن اسپانیا و انگلیس به رده سوم کشور‌های آلوده به ویروس کووید-۱۹ برسد و پس از آمریکا با بیش از یک میلیون و ۶۴۵ هزار مبتلا و برزیل قرار بگیرد.

روز دوشنبه روزنامه «فایننشال تایمز» مدعی شده بود آمار قربانیان ویروس کرونا در روسیه ۷۰ درصد بیشتر از آمار‌های اعلام شده توسط دولت این کشور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین شیوع کرونا مرخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع چین، رزمایش مشترک با ایران و روسیه را برای تامین امنیت منطقه ای مهم ارزیابی کرد.

«وو کیان» سخنگوی وزارت دفاع چین روز پنجشنبه اعلام کرد که رزمایش مشترک اخیر نیروهای دریایی چین، ایران و روسیه همکاری بین سه کشور را بیشتر کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع چین گفت این رزمایش نقش مهمی در امنیت دریایی منطقه ایفا می کند.

وو گفت: چین، ایران و روسیه تاکنون رزمایش‌های مشترک دریایی متعددی را برگزار کرده اند، که در راستای تقویت همکاری‌ها و تعامل بین نیروی دریایی سه کشور و حفظ امنیت دریایی منطقه مهم است.

نیروی دریایی چین، ایران و روسیه از ۱۱ تا ۱۵ مارس، رزمایشی را با عنوان «کمربند امنیتی دریایی -۲۰۲۴» در آب های دریای عمان برگزار کردند.

وزارت دفاع روسیه هم پیشتر اعلام کرد ه بود که این رزمایش با هدف تمرین ایجاد ایمنی در فعالیت های اقتصادی دریایی، از جمله آزادسازی یک کشتی که توسط دزدان دریایی تصرف شده بود، برگزار شد.

کد خبر 6064458

دیگر خبرها

  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد