Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در گفتگو با وزیر ارتباطات، توسعه دولت الکترونیک را در کشور حائز اهمیت دانست و بر لزوم اهتمام در راستای تکمیل هرچه سریعتر این امکان در کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در گفتگو با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک و فضای مجازی از خدمات دولت یازدهم و دوازدهم برای مردم است، گفت: مردم در شرایطی که کشور با بیماری کرونا مواجه بود، به خوبی از مزیت‌ها و امکانات مرتبط با دولت الکترونیک و توسعه فضای مجازی در امورات خود مطلع شده و از آن استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه دولت الکترونیک را در کشور حائز اهمیت دانست و با قدردانی از تلاشگران این حوزه، بر لزوم اهتمام در راستای تکمیل هرچه سریعتر این امکان در کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه فضای مجازی کمک شایانی به انجام فعالیت‌های بخش‌های مختلف بویژه حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی در ماه‌های اخیر داشته است بر ضرورت تلاش در راستای توسعه بیش از پیش این بخش در همه نقاط کشور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی محمدجواد آذری جهرمی فضای مجازی کرونا کووید 19 دولت الکترونیک فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز سه شنبه در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان، افزود: در سال جاری باید برای نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، گفت: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده است که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

فرجی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر از همین ابتدای سال در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسؤولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

این مسؤول، توجه به معنویت به ویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضائی را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات موفقیت‌آمیز سیلی سختی به اسرائیل غاصب نواختند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

کد خبر 6079723

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند