Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:16:34 GMT

لزوم برخورد با دست اندازان به ارتفاعات جنوبی مشهد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۹۲۶

لزوم برخورد با دست اندازان به ارتفاعات جنوبی مشهد

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با تأکید بر لزوم برخورد با افراد قانون شکن که مبادرت به دست اندازی به بیت المال کردند، گفت: در سایه همراهی و تعامل اعضاء محترم شورای حفظ حقوق بیت المال، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه به انجام رسید. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در این زمینه توسط اعضاء این شورا گفت: در ایام منتهی به سال 1398 علی رغم مسائل مربوط به ویروس کرونا، در سایه همراهی و تعامل اعضاء محترم شورای حفظ حقوق بیت المال، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه به انجام رسید که از تمامی دستگاه‌های متولی این امر تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با تأکید بر لزوم برخورد با سوء استفاده کنندگان و افراد قانون شکن که مبادرت به دست اندازی به بیت المال از جمله در ارتفاعات جنوب مشهد می‌کنند، عنوان کرد: مجموعه قضایی استان خراسان رضوی در راستای ایفای وظایف قانونی، ضمن حمایت از مدیران شجاع، خدوم و پرتلاش و قانونمند علاوه بر مقابله با سوء استفاده کنندگان و دست اندازان به اراضی ملی، منابع طبیعی و بیت المال با مدیرانی که با سهل انگاری احتمالی و عدم دقیق انجام وظایف قانونی زمینه‌های تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حیف و میل بیت المال را فراهم می‌کنند نیز طبق قانون برخورد خواهد کرد.

آزادسازی بخش وسیعی از اراضی ارتفاعات جنوبی مشهد/ اقدامات اجرایی برای رفع تصرفات غیرقانونی ادامه داردرفع تصرف از منابع طبیعی و اراضی ملی خراسان‌رضوی/آزادسازی حاشیه کشف‌رود و ارتفاعات جنوبی مشهدتعطیلی معادن غیرمجاز و مخرب طبیعت در ارتفاعات جنوبی مشهد

وی با تشریح برخی از اقدامات انجام شده توسط اعضاء در قالب این شورا گفت: پیشگیری از تصرف جدید منابع طبیعی، قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز، آزاد سازی مقادیر قابل توجهی اراضی ملی، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق این اراضی، برخورد با متخلفین زیست محیطی از جمله در ارتفاعات جنوبی، برگزاری گشت‌های مشترک مقابله با زمین خواری، شناسایی و پلمپ بنگاه‌های غیر مجاز املاک از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/282/

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتفاعات جنوبی مشهد منابع طبیعی خراسان رضوی اراضی ملی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی صبح پنج شنبه در جمع مبلغات خراسان جنوبی اظهار کرد: در این دوره از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی به نقش آفرینی بانوان توجه ویژه ای شده است و برنامه‌هایی چون نهضت پیشرفت بانوان و دختران حاج قاسم را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تجمع امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران بیان کرد: این تجمع بر پایه عشق و ارادت مردم به قرآن و اهل بیت (ع) و تلاش گروه‌های مردمی شکل گرفت که نشان می‌دهد اگر کاری به صورت شبکه ای انجام دهد چه میزان تأثیرگذار است.

سالاری مکی ادامه داد: البته در خراسان جنوبی ما در جمع شدن گروه‌ها و جمع‌های مذهبی مشکلاتی داریم که در این زمینه باید بیشتر کار کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مذهبی و تبیینی ارزشمند در سال گذشته (سال ۱۴۰۲) اظهار کرد: اگر در شهریور سال ۱۴۰۲ طراحی دشمن برای سالگرد اغتشاشات به نتیجه نرسید به خاطر اقدامات تبیینی در ماه محرم و صفر بود که باید این موارد را مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد معتکفین ما بیش از ۲۱ هزار نفر شد در حالی که معتکفین در سال ۱۴۰۱ تنها به میزان ۱۱ هزار نفر بود.

سالاری مکی با اشاره به اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دنیای امروز رسانه بیش از موشک، پهباد و … تأثیر گذار است، بیان کرد: علی رغم تلاش و برنامه ریزی های دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات مردم در گوشه و کنار خراسان جنوبی سرمایه‌های معنوی ارزشمندی داریم که باید قدر آنها را بدانیم.

وی ادامه داد: ما در روایتگری خوبی‌ها یک ضعف رسانه‌ای داریم در حالی که در جامعه نیاز به تبیین این خوبی‌ها و اقدامات ارزشمند انجام شده وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: باید آنقدر معروف گستری داشته باشیم که اصلاً منکرات دیده نشده و توان جلوه پیدا کردن نداشته باشد.

کد خبر 6063998

دیگر خبرها

  • با متصرفین اراضی ملی، قاطعانه برخورد می شود
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول را کسب کرد
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است