Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیت سعید به مشکلات فراوان شهر خوزستان واکنش نشان داده است.

طرفداری- حسن بیت سعید پستی را در رابطه با اتفاقات اخیر منتشر کرده است.

حسن بیت سعید که اکثر سال های فوتبالش را در خوزستان و در تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان گذرانده، به اتفاقات اخیر و مشکلاتی که برای مردم این شهر به وجود آمده، واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جدیدترین پست خود در این باره نوشته است:

باعرض سلام
شاید دیدن این صحنه ها برای مردم عادی شده،ازکجا شروع کنیم ازچی بگیم از ۸سال جنگ تحمیلی که مردم خوزستان تا آخرین لحظه برای این مرز وبوم جنگیدن ،از قضیه ریزگردها وخاک که همیشه نفس مردم را بریده ،از سیل عظیمی که خانه های مردم راویران وهرآنچه مردم بعدازجنگ درست کرده بودن خراب کرد،از قضيه نفت كه هيچ سودي از آن عايد مردم نميشود شايدباوركردنش سخت است مردم حتي بوي نفت را استشمام نميكنند وسهم آنها ازنفت فقط آلايندگي هواست،شايدتنها برابري ما باجهان همان ويروس كرونا است كه همه اين مشكل رادارند ومانديم كه بابت اين قضيه خوشحال باشيم ياناراحت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیت سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طی دوسال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و یکی از ویژگی‌های مسئولین این دستگاه پیگیری مداوم امور است.

افشارچی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشا خیر و به نفع مردم است، افزود: از فرمانداران و مسئولین استان در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تاثیرگزار بنگرند و در این راستا عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد؛ کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را دربر می‌گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: ترویج کتابخوانی از اهداف مهم ما است و ترویج کتاب و کتابخانه و تربیت فرهنگی منشا خیر و به نفع مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله، باید و نبایدهای حقوق شهروندی و... است. در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

استاندار زنجان ضمن اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان، گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی و صدا و سیما برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، راه آهن و ترمینال محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان استندهای ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافرین ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • نکاتی که باید در مورد کلسترول بدانید/ اینفوگرافیک
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد