Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شایسته شمی پور رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: ۲ عمل پیوند مچ و انگشت برای نخستین بار با تلاش میثاق ایجی متخصص و جراح ارتوپد استخوان و مفاصل در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان با موفقیت انجام شد.

او با بیان اینکه بیمار اول شخصی ۲۶ ساله بود که به دنبال برخورد جسم تیز به انگشت پنجم دچار قطع شدگی انگشت شده بود، اظهار داشت: بیمار دوم نیز مردی ۵۱ ساله بود که دچار قطع شدگی مچ دست و انتهای ساعد چپ شده بود و جراحی آن‌ها با موفقیت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجد سلیمان از شهر‌های شمالی خوزستان است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیوند اعضا جراح ارتوپد عمل جراحی قطع عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان پر شدگی سدهای استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمید احسانی گفت : میزان پر شدگی سد شهید شاهچراغی دامغان به ۵۸ درصد رسیده است .
وی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی میزان پرشدگی سد دامغان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: پارسال ۷۲ درصد از ظرفیت گنجایش مخزن سد شهید شاهچراغی دامغان پر شده بود و این بدین معنی است که میزان پرشدگی مخزن این سد از ۱۱.۸ میلیون متر مکعب در همین تاریخ در سال آبی گذشته به ۹.۶ میلیون متر مکعب در هفتم فروردین امسال رسید.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: وضع عادی پرشدگی سد دامغان ۱۶.۵ میلیون متر مکعب است.
به گفته سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان پرشدگی سد مجن تا هفتم فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته و از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین‌ماه امسال، میزان پرشدگی سد مجن به ۶۲ درصد رسید که این میزان با توجه به آمار ۷۰ درصدی میزان پرشدگی این سد در سال آبی گذشته تا همین تاریخ، کاهش هشت درصدی را نشان می‌دهد.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: وضع عادی پرشدگی سد مجن ۳.۴ میلیون متر مکعب است و میزان پرشدگی سد مجن تا هفتم فروردین ماه امسال ۲.۰۶ میلیون متر مکعب بوده است در حالی که این آمار در مدت مشابه سال آبی گذشته ۲.۳۲ میلیون متر مکعب بود و این آمار از کاهش ۲۶۰ هزار متر مکعبی آب پشت مخزن این سد حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • اعلام میزان پر شدگی سدهای استان سمنان
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • اولین کلیه خوک در انسان: آیا این آینده پیوند عضو است؟
  • پایان کار استعداد ایرانی در ترکیه با نائب قهرمانی
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی