Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، "دیوسدادو کابلو"نایب رییس حزب سوسیالیست ونزوئلا بر اهمیت اقدام های انجام شده در چارچوب وحدت میان ملل ونزوئلا و ایران با حرکت پنج کشتی حامل سوخت از ملت پارس به سوی قلمرو کشورش تاکید کرد. 

کابلو در پیامی توییتری به مناسبت ورود نخستین نفتکش ایران به سواحل ونزوئلا نوشت: دو ملت مورد حمله امپریالیسم، تصمیم گرفتند که گامی برای جهان ممکن و عزت بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مجلس ملی موسس ونزوئلا نوشت: مخالفان نوکرامپریالیسم از دید ساده خود تنها تانکرهای نفتی را مشاهده می‌کنند، آن‌ها قادر به دیدن دامنه این تلاش نیستند، ما پیروز خواهیم شد. 

مرکز ردیابی تانکر ترکز (TankerTrackers) در پیامی توئیتری نوشت: نفتکش ایرانی فورچون که در اواسط ماه مارس (اسفند- فروردین) در بندر شهید رجایی با ۴۳ میلیون لیتر بنزین بارگیری شده بود،اکنون در اسکله ۲ در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا واقع در غرب پایتخت کاراکاس لنگر انداخت. 

310 310

کد خبر 1392061

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و ونزوئلا نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است

مایک جانسون، رییس مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوری‌خواه است، در بیانیه‌ای با درخواست برای تقویت حمایت‌های واشنگتن از اسرائیل عنوان کرد: همچنان که اسرائیل با حمله از جانب ایران مواجه می‌شود آمریکا باید عزم کامل ما برای ایستادن در کنار متحد حیاتی را نشان دهد. جهان باید از این مطمئن شود که اسرائیل تنها نیست.

به گزارش ایسنا، او در ادامه این بیانیه افزود: من به تعامل با کاخ سفید ادامه خواهم داد تا روی یک پیام مناسب تاکید کنم. این که دولت جو بایدن اسرائیل را تضعیف و خوشایند ایران کار کرد و به رخ دادن این تحولات وحشتناک کمک کرد.

این صحبت‌های جانسون بعد از آن مطرح شد که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، چند روز قبل خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت که «در مدیریت جنگ غزه دچار اشتباه شده و از او خواست محموله‌های کمکی بشردوستانه را در حجم بالا وارد نوار غزه کند».

جانسون همچنین به همراه استیو اسکالایز، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا، از تصمیم خود برای تغییر در دستورکار این مجلس در چند روز آینده با هدف اولویت دادن به تصویب قوانینی در حمایت از اسرائیل خبر دادند.

به نوشته پایگاه واشنگتن تایمز، جانسون احتمالا برای تصویب کمک‌های نظامی جدیدی برای اسرائیل تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • انتقال تجربیات کشاورزی ایران به ونزوئلا
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • رییس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • نمایندگی ایران در ژنو: واکنش ایران، اقدام مشروع و دفاع از خود است