Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:10:41 GMT

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۰۰۵

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: واحدهای پذیرایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت محدود خود را از سر گرفتند.

حبیب یزدان‌پناه اظهار کرد: واحدهای پذیرایی بین‌راهی بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در فرمانداری بجنورد هم تشکیل شده است، فعالیت خود را از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی با بیان اینکه واحدهای پذیرایی با رعایت برخی شروط و پروتکل‌های بهداشتی که به آن‌ها ابلاغ شده است مجاز به فعالیت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر تمام سفره‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و خدماتی به مردم و مسافران ارائه نمی‌دهند.

یزدان‌پناه با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر و 24 ساعته از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، گفت: این بازدیدها به‌صورت مشترک و با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان موظف به انجام اقدامات لازم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری واحد های پذیرایی خراسان شمالي واحدهای پذیرایی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود