Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با شناسایی ۲۰۵مبتلای جدید به کرونا در این استان، شمار مبتلایان به ۲۷۴۳ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تا امروز ۱۵هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۵۴ مورد منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی یک روز اخیر ۲۰۵ بیمار جدید شامل بندرعباس ۱۲۳نفر، بندرخمیر ۲۵نفر، قشم ۲۱نفر، رودان ۲۱نفر، میناب ۹نفر، بندرلنگه ۵نفر و حاجی‌آباد ۱ نفر شناسایی شده‌اند که جمع کل مبتلاشدگان  بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به ۲۷۴۳نفر رسید.

به گفته دکتر فرشیدی، از بین افراد مبتلاشده تاکنون ۵۵۴ نفر بهبودی کامل یافته‌اند و ۵۶ بیمار نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند. همچنین ۲۰۷۷نفر از بیماران مبتلا به کرونا تحت مراقبت خانگی قرار دارند و ۱۸ نفر هم در مراکز تکمیل درمان نقاهت‌گاه‌ها حضور دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: طی یک روز اخیر دو نفر از بیماران مبتلا به کرونا مرد ۶۳ساله از بندرخمیر سابقه هپاتیت C و زن ۲۴ساله بدون بیماری زمینه‌ای از بندرعباس جان خود را از دست دادند و شمار فوت‌شدگان به ۳۸نفر رسید.

وی درباره شمار مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان‌های هرمزگان از ابتدای شیوع کرونا نیز آمار ذیل را اعلام کرد:

بندرعباس ۱۹۸۹ نفر
میناب ۲۴۵ نفر
قشم ۱۳۱ نفر
رودان ۱۰۲ نفر
حاجی‌آباد ۶۹ نفر
بندرخمیر ۶۶ نفر
کیش ۵۴ نفر
بندرلنگه ۴۱ نفر
پارسیان ۱۸
بستک ۱۵
جاسک ۷
سیریک ۳
بشاگرد ۳

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان کشف شد

ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ تیمور دولتیاری، اظهار کرد: در ادامه طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاک سازی نقاط آلوده به مدت ۲۴ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر جمعا ۲۹۴ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، ۲۶ قاچاقچی ، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و ۱۶۷ معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جمع آوری ۱۹۵ معتاد متجاهر و بلامکان در این طرح ، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • یک دستگاه دیالیز به بیمارستان نیاپور بندرخمیر اهدا شد
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس اعلام شد
  • ۲۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس