Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:04:44 GMT

قتل جوان 33 ساله گچسارانی با اسلحه شکاری

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۰۱۷

قتل جوان 33 ساله گچسارانی با اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: اوایل بامداد صبح امروز ، جوان ۳۳ ساله‌ای با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی در این خصوص  گفت: اوایل بامداد امروز حوالی ساعت ۲ و30 دقیقه یک جوان ۳۳ ساله در روستای دیل این شهرستان،  بر اثر شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران علت قتل را موضوع شخصی و اختلافات قبلی بین قاتل و مقتول عنوان کرد و افزود: قاتل که جوان ۲۴ ساله‌ای بود در همان ساعات اولیه پس از قتل دستگیر و در بازجویی اول به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته کشف و ضبط گردید ، ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضایی تاکید کرد: پلیس با هر اقدامی که نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند، ضمن آنکه به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم برای حل اختلاف و مشکلات خود با سعه صدر و از روش‌های قانونی، منطقی استفاده کنند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران فرمانده انتظامي قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب